Gå til innhold

Hvor mange dager igjen jenter? Mandag 27/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kun 10 dager igjen(hjelp) til ul termin og 4 dager igjen til menstermin(dobbelt hjelp)!!! Kjenner jeg begynner å grue meg litt til fødselen ja! Men gleder meg samtidig til å se snuppa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 dager igjen hos meg...Og er syk:( Så heldigvis litt tid på meg enda til å bli frisk før snuppa skal ut.

Skrevet

27 dager igjen! Veksler mellom kalde føtter og stor glede og motivasjon før fødselen! :)) Spennende <3

Skrevet

38 dager igjen, hvis det ikke blir keisersnitt da! :)

Skrevet

hehe, jeg har 10 dager til UL termin og 5 dager til menstermin... Lettere utolmodig nå ja

Skrevet

40:-) endelig høygravid:-)

Skrevet

8 dager!!! Er superklar!!!

I går tror jeg slimproppen gikk, eller ihvertfall deler av den... Trodde jeg begynte å få litt mensmurringer også, er ikke helt sikker, men nå er de iallefall borte igjen :-(....

Må nok smøre meg med tålmodighet en stund ennå ja....

Skrevet

nøyaktig 2 uker i dag.. til UL-termin!!

Skrevet

48 dager igjen og syns tiden flyr av gårde.... hvordan få tid til å gjøre alt jeg trenger før nurket kommer??

Jaja.. får vel bare gjøre det en får tid til å vente med resten... :)

Skrevet

16 dager til UL-termin og 12 dager til menstermin!! oooo.. :)

Skrevet

her er d 18 dager til termin og 9 dager til ks .. :):):):):)

Skrevet

80 dager her, leeenge til.

:-)

Men har masse som skal gjøres før den tid, så på en måte er det bra det er 80 dager igjen.

:-)

Skrevet

3 dager på overtid =(( å så lei jeg er =)

Skrevet

53 dager igjen her ;)

Ja, merker nå at tida flyr pluss at jeg har nå flytting foran meg som ser ganske hektisk før bebissen kommer ut. Så her går det fort !

Skrevet

Begnner nå på uke 40, og har 9 dager igjen! Har hele tiden trodd at babyen skulle komme før termin, så spent på om det skjer.. Føler ikke at noe er på gang enda i alle fall. Men har endelig begynt å få ting i orden, og fått slappet litt av, så nå får babyen bare komme når den er klar :)

Skrevet

17 dager til menstermin og 21 dager til UL termin.. kan nå offisielt kalles fødeklar =D

*glede seg*

Skrevet

52 dager igjen, men har mye å ordne før den tid:-)

Skrevet

32 dager igjen og får panikk! Tenkte å begynne med alle de siste forberedelsene og så- vips- sengeliggende og handicappet!!

Skrevet

26 dager.

Men med min flaks blir jeg vel å gå skikkelig på overtid denne gangen, siden jeg er superklar nå, allerede;p

Skrevet

31!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...