Gå til innhold

trenger litt råd angående prosessen videre...

Anbefalte innlegg

skal begynne med spray 18.okt, i 4 uker. jeg og mannen min har allerede bestilt ferie i des, 15.des. er det noen som vet hvor lang denne prosessen kan ta videre...?? hører til ullevål, og har kun fått beskjed om å bruke spray frem til 17.nov. ingen andre datoer oppgitt. er litt stresset..rekker jeg dette før ferie? og er det trygt å reise på ferie i rugetiden??

setter pris på alle svar!!

Fortsetter under...

Hei:=)

Du skulle ha goo margin for å rekke ferie da ja. Jeg hadde innsett

ca 4 1/2 uke etter start med nesespray.

Vet det er flere her som har reist på ferie i rugeperioden ja. Jeg hadde nok unngått flyturer da.

Ikke fordi det er skadeli å fly,,men fordi jeg har fullstendi angst for sånt. Stress å angst er jo ikke bra i denne perioden

Men plages du ikke med sånne ting,,så ser jeg da ingen grunn til att du ikke kunne dra på tur:D

(ikke sikkert du skal fly heller da,,,hehe)

Kjenn deg selv å kroppen din du.

Bare noen tanker fra meg:D

Heisan.

Vet mine tre forsøk ved Ullevål tok det 5-6 uker fra spraystart til uttak. Du har god margin ift ferien din, og som Pia sier har du sannsynligvis også fått et resultat før du drar (men det kommer også an på om du er fullstendig nedregulert ved kontroll samt hvor lenge du må gå på sprøyter).

Det er fullstendig trygt å reise både i rugetiden og etter evt positiv test. Det eneste du skal ta hensyn til er å leve som om du er gravid, mhp mat etc. ..og hvis du drar på tur som gravid må du også tenke på at formen kan være litt laber.

Lykke til - og god tur!

Annonse

Hei AS-81

Vi hører også til på Ullevål... Startet på nesespray 27 august, og hadde uttak i går, og innsett i morgen.

Denne prosessen føles som en evighet, men når man først har kommet igang, og har vært på første Ul etter spraystart, så kan jeg si med egen erfaring at ting egentlig går ganske fort.

Ønsker deg masse lykke til!!!!!

eka72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...