Gå til innhold

Stelleveske

Mamma'n og englebaby'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa'n i huset er en over gjennomsnittet ivrig førstegangsfar, så han er i full gang med å innrede sin egen stelleveske. Som han sa; da slipper du å få rot i systemet og så slipper jeg å få system i rotet :P Jeg for min del har ikke funnet noen stelleveske jeg liker enda. Noen som har tips? Kunne tenke meg en som er litt "feminin" og pynta mer enn en bag - slik at jeg kan bruke den både som veske og stelleveske i og med pappa'n vil ha sin egen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har prøvd å sende deg mail, men det står du har sperret meg/innboksen din er full...

Har du sett på engler og cowboyer? Jeg kjøpte min på ikea jeg, funker ikke som veske og ikke er den feminin, men den funker som stelleveske (tror jeg :P)

Skrevet

Jeg kjøpte en fin og maskulin stelleveske til barnefar og har ikke klart å finne en til meg selv enda. Har vansklig for å bestemme meg. De har mange fine på www.babyplaneten.no Jeg synest ju ju be sine er kjempe fine og feminine, men de ser veldig ut som stellebager. De har andre merker der og, som kan brukes til vesker i tillegg.

Skrevet

Haha, der ser du, jeg har jo hatt full innboks i en evighet :P Begynte å tro at du hadde født og lå på nyfødt intensiv eller noe sånn :P Huffameg! Har sett så vidt der ja, men det er en stund siden, så får ta meg en titt igjen kanskje :)

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke det ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...