Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hvordan kan man innstallere dette? Noen som vet?
Tokatter_USA Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Bokstavene er vel der allerede, du må bare holde to taster nede samtidig. Det er en vanesak. Jeg har Mac, engelsk tastatur. Jeg holder nede "option" og a når jeg skal skrive å, "option" og anførselstegn når jeg skal skrive æ, og "option" og o når jeg skal skrive ø. PC har sikkert omtent det samme, siden jeg har skrevet norsk på PC tastatur også.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 I språkinnstillingene kan du legge til hvilket som helst tastatur og deretter enkelt skifte fram og tilbake mellom tastaturlayout.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Den har du bare hvis du har Mac.
Tokatter_USA Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Det finnes en tilsvarende tast på PC. Jeg vet ikke hva den heter, men den er blant tastene nederst til venstre. Det var det samme den gangen jeg brukte gammeldags skrivemaskin, så de 26 årene jeg har bodd i USA har jeg fint skrevet på norsk på alle tastaturer. Prøv deg frem! Det er ikke så vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå