STSTST Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg 24år og samboeren min 26år har nå vært sammen i 7år, de første par årene snakka vi om barn men han ville vente og det hadde jeg full fortåelse for. Men etter vi hadde vært sammen noen år så begynte vi å prate mer og mer om det, og han fortalte meg helt av seg selv at han hadde lyst, uten at jeg spurte, da sluttet jeg på pillen men så gikk det ikke en mnd engang så ombestemte han seg helt plutselig. Jeg lurte jo på hvorfor han ombestemte seg men det var ingen grunn. fikk jeg beskjed om. Jeg ble da veldig frustrert. Det gikk kanskje et år til så satt vi å snakka om hvordan jeg trudde han blei som far, da rant det en tåre fra han, jeg spurte hva det var, og han sa det var fordi han gleda seg. Det var jo trossalt snakk om å bli pappa! Perioden etter det hadde vi en ny diskusjon om vi skulle få unge eller ikke, igjen var han positiv i starten men forvandla plutselig totalt mening.. så har det egentlig etter det vært et ømfintlig tema, i fjor hadde vi en ny runde der jeg ville ha svar på ting, når han ville det skulle skje f.eks. Å da var han faktisk positiv til at det måtte skje snart, så vi bestemte til sommeren, altså den sommeren som var nå i 2010. Vi snakka om det hele våren. Og jeg lot være å mase på han i frykt for at han skulle forandre mening. Når sommeren kom ventet jeg til litt utpå sommeren med å nevne det for han. Når jeg nevnte det sa han plutselig at han hadde ombestmt seg, at han ifjor trodde han kom til å være klar, men det var han ikke plutselig. Å jeg gravde i 1000grunner om hvorfor men fikk ikke annet svar enn at han ikke visste å at han ikke følte seg klar. Det er ikke økonomi, jeg har fast jobb, ikke noe jeg har gjort, ikke noe med han. Jeg blei egentlig ganske sinna på han å sa det var dårlig gjort at jeg har gått å ventet på det også svikter han i sistelita. Å jeg fortalte han hvor mye jeg sleit med det at han ikke ville ha unge, og han var lei seg fordi det siste han ville var å såre meg, men han kunne ikke noe for det.. Da jeg spurte hva han da hadde tenkt videre ville han ikke si noe i frykt for å såre meg igjen. Når jeg spurte om det ville ta et halvt år eller 4år, så visste han fortsatt ikke.. Hjelp meg, hva skal jeg gjøre, hvorfor forandrer han mening hele tiden? Dette er utrolig slitsomt psykisk, da han gir meg håp og svikter om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hei Kan være flere grunner: 1. Han er lei av maset om barn og skifter mening når det har pågått en viss tid 2. Han vil ikke ha barn og bruker unnskyldning for at ikke skal skuffe deg 3. Han er kanskje veldig usikker på seg selv eller forholdet (?) 4. For noen mannfolk er mas det verste de vet... La det gå sin naturlige gang, uten press og forventninger.. sikkert ikke lett 5. Passer han å være far eller ? virker ikke som han er så bra for deg..... Håper du finner god løsning på dette Husk også at barna trenger en pappa som bryr seg om de... dette ser foreløpig noe uklart ut.... han må bli mer STABIL, vite hva han vil! Dette bør du finne ut av snarest, ellers er jeg redd du vil bli skuffa.. Lykke til !
STSTST Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 Det finnes sikkert mange gode forklaringer, men jeg klarer ikke helt å se den. Vi har et kjempe bra forhold, noe vi begge gir uttrykk for, vi stoler på hverandre.. å kjærligheten lever i sitt fulle.. alt er bra.. men det er noe som mangler, han vil ikke ha barn nå.. hum.. må nok bare ta roa til meg å vente da.. for han vil ha barn, det er derfor jeg ikke skjønner noe.. Han har lova meg at det ikke har noe med at han er usikker på forholde eller meg. Å jeg har ikke mast.. Føler meg som et stort spørsmålstegn!!! Han er bare ikke klar å han skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan forstå det. å han er lei seg for at han ombestemmer seg hele tida.. Men jeg får være optimist å tenke at en dag ser jeg til bake på dette å flirer.. takk for svar, det klarerte tankene mine litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå