snart mor til 2 Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 fikk oss en kjempe overraskelese da vi varpå ulralyd. Her viste det seg at det var 2 små luringer og ikke bare en. Tar litt tid og forstå, men tror vi skal få en kjmepe fin tid i møte. Rart det her...
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Gratulerer!! Jeg har også tvillinger på vei:)
Mange barn :-) Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Vi fikk også vite det på ultralyd i uke 18. Ble først veldig sjokkert, men er nå i uke 21 og mye har falt på plass. Blir endel å tenke på da vi har 2 barn fra før på 3 og 5 år. Men nå gleder vi oss mest, selv om vi vet det kommer til å bli veeldig slitsomt første/andre året :-)
Heanne Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Gratulerer så marre til deg snart mor til2. Kjenner meg igjen med deg "mange barn" Har to fra før på 4 og 6 år, Fikk vite at vi skulle ha tvillinger i uke 12, kom som et stort sjokk. Men når enn først har forstått det kommer gleden og stoltheten over å bære fram to stk på en gang.
Roselille Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Grattis til dere som bærer to...det høres spennende ut...og så stas...=) tenk så gøy med tvillinger...
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Gratulerer så mye! Vi venter også tvillinger, og gleder meg kjempemasse! Fikk litt sjokk først, men nå er det superkos! Lykke til videre!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Gratulerer så masse med dobbel lykke:) Lykke til videre i svangerskapet.....
gravidus Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 gratulerer til dere med tvillinger =) har noen av dere tvillinger i familien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå