Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Husker ikke helt fra sist, men mener å huske at man ikke bør overdrive.. Men hvor mye er for mye? Tenker spesielt på Pepsi Max, og den inneholder vel mindre koffein per glass enn f.eks kaffe?
bitthen Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Ikke mer enn et par kopper kaffe om dagen er vel rådet. I fht pepsi max er det jo kullsyre i tillegg til koffeinen som kan skape trøbbel for den lille.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Ja, jeg hører mange nevner dette m kullsyre. Men jeg har da vitterlig lest at verken fiber eller gass tas opp fra tarmen eller går over i melka, selv om man selv kan oppleve luftsmerter pga det... Jaja, sikkert litt individuelt dette. Flere som vet noe om dette?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Ja, jeg har drukket noen glass allerede, og det ser ut til å gå bra! Heldigvis:D
saa09 Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Har aldri hatt noe å si, jeg drikker masse kaffe og cola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå