Gå til innhold

Hva bør barnet hete?

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et rart spørsmål, men jeg sliter veldig med å finne et bra navn til jenta mi. Jeg hadde mange gode kandidater, og hadde til og med bestemt meg for et navn før jeg blei gravid. Nå er det ingen som passer! Jeg har termin 27. desember, så har jo god tid, men merker at dette stresser meg litt. Det er akkurat som om det finns et navn for henne, og at jeg ikke kommer til å oppdage det før det er for seint. Kanskje jeg kommer til å se det når hun blir født, men per idag har jeg ingen gode kandidater engang. Er det noen som ser hva hun bør / absolutt ikke bør hete?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142368990-hva-b%C3%B8r-barnet-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Og ja, både Anna og Anne er på lista mi. Men begge virker helt feil... Det er akkurat som om det er et navn som er bestemt for denne babyen, og så er jeg så redd for ikke å finne det! (Men sånn tenker vel alle).

hehe, jeg spår ikke men hadde litt lyst å svare alikevel:P

Jeg har følt det på akkurat samme måte!:) Har hatt 2-3 navn på listen min, som jeg har likt godt, men har liksom ikke følt att det har vært de riktige navna.

Så plutselig en dag foreslo mannen min ett jentenavn, og da ble jeg helt forelsket i det navnet:-)) følte att d var det rette! :D

Så bare vent, plutselig dukker det opp for deg også! :-)

Kan jo si att navnet vi har valgt er Mathilde<3

Lykke til! :)

Annonse

Nå er jeg ingen ekspert på å se navn. Men artig å forsøke seg likevel!

Navn som faller meg inn er Malene/ Madelen og Sofie/ Silje

Men kanskje noe som Tomine kunne passe og, ser for meg ei lita sjenert jente, og da syns jeg det passer med sånne såkalte "søte" navn:)

Sånne tunge navn som Rita, Katrine og Terese tror jeg er navn som IKKE vil passe jenta deres.

Men kan selvfølgelig være helt feil!

Lykke til med navnevalget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...