mamman_til_Bastian+spire Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Ser du har vært grei og sett på noen er i kveld, hadde håpet du hadde hatt tid til å se på meg også=) Navnet er Linnea, født 23.03.85. Har en sønn på 1 1/2, fikk i sommer vite jeg har PCOS og prøver derfor på nestemann nå. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å kunne bli gravid igjen, og i såfall om hvor lenge? Er veldig takknemlig for svar fra andre også=)
Mamma til en<3 Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hei Nå spår jeg veldig lite for tiden, så du får ta det jeg sier med en klype salt.. Trur du vil bli gravid med en jente innen 4-6 mnd Muligens om ca 3-4 mnd Trur hun blir født noen uker for tidelig, men ikke så mye at det skjer no skade av den grunn.. kanskje en 3-4 uker for tidelig. Lykke til
mamman_til_Bastian+spire Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Tusen hjertelig takk! Skal ta det med en klype, men klart humøret og håpet steg litt=) Jeg har nemlig drømt at jeg får en gutt (han som er 1 1/2), så en jente og deretter tvilling gutter. Har vært sanndrømt når det gjelder fødsler/barn tidligere, men når jeg fikk diagnosen ble jeg veldig i tvil. Hva trur du?=)
nissi32 Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 hei kan du se noe på meg heter nina født 270676 hva får jeg nå å når starter fødsel ?? blir det flere barn? på forhånd tusen takk driver litt med dette selv å synes det er kjempeartig at noen kan lese meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå