Gå til innhold

Prøver meg på deg Kristina=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har vært grei og sett på noen er i kveld, hadde håpet du hadde hatt tid til å se på meg også=)

Navnet er Linnea, født 23.03.85. Har en sønn på 1 1/2, fikk i sommer vite jeg har PCOS og prøver derfor på nestemann nå. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å kunne bli gravid igjen, og i såfall om hvor lenge?

Er veldig takknemlig for svar fra andre også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Nå spår jeg veldig lite for tiden, så du får ta det jeg sier med en klype salt..

Trur du vil bli gravid med en jente innen 4-6 mnd :) Muligens om ca 3-4 mnd :) Trur hun blir født noen uker for tidelig, men ikke så mye at det skjer no skade av den grunn.. kanskje en 3-4 uker for tidelig.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Skal ta det med en klype, men klart humøret og håpet steg litt=) Jeg har nemlig drømt at jeg får en gutt (han som er 1 1/2), så en jente og deretter tvilling gutter. Har vært sanndrømt når det gjelder fødsler/barn tidligere, men når jeg fikk diagnosen ble jeg veldig i tvil. Hva trur du?=)

Skrevet

hei kan du se noe på meg heter nina født 270676 hva får jeg nå å når starter fødsel ?? blir det flere barn? på forhånd tusen takk driver litt med dette selv å synes det er kjempeartig at noen kan lese meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...