....mammatilto... :))) Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Kan jeg skrive: I annledning xxxxxx sin dåp har xxxx den glede og invitere. Dåpen finner sted xxxxkirke trenger innspill her...
hjerterom Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Du kan jo gå på en bokhandel og se hva som står på de ferdigtrykte invitasjonene som selges der :-)
....mammatilto... :))) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 joda jeg kunne det, men nå skal jeg lage selv. Dessuten selges de 12stk
bambi på isen Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Du kan jo se på de, bare for å få litt inspirasjon til hva du skal skrive :-) Jeg husker ikke hvordan jeg formulerte meg, men det høres jo greit ut det som du foreslår, husk å ha med tid og sted for selskap også :-)
hjerterom Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Ja jeg mente ikke at du skulle kjøpe de, men det er jo gjerne sånn at du kan se hva som står på de ferdigtrykte selv om de er i pakker på flere :-)
Helverine Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Vi skrev; Kjære x og y. Velkommen til xxx barnedåp i xxx kirke dato.dato kl 11:00. Vi serverer lunsj, kaffe og kaker hos oss i blablaveien 99 etter kirken. Hilsen y og x.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Husker ikke helt, men sånn ca: Per sin dåpsdag Vil du/dere være med å feire den store dagen min. Dåpen er i hala kirke kl 1000. Etter kirken blir det mat, kaker og kaffe i lillehuset på høyden. Hilsen Per, pappa og mamma
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 "mamma og pappa HAR DEN GLEDE Å INNBY gjestenes navn TIL lillebrors barnedåp i stedets kirke sønDAG DEN dato KL tidspunkt SU " stod det i vår invitasjon kjøpt i bokhandel. Det med store bokstaver var ferdigtrykt. Alle invitasjonene i bokhandelen hadde lik tekst, bare ulike fronter. Kom over noen invitasjoner på OBS rett etterpå som var både finere og billigere. De hadde en mindre formel tekst. Til storesøster skrev vi under at det var selskap hjemme hos oss etterpå. Denne gangen orket jeg ikke sette det på. Alle viste det likevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå