En til! Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Merker at småen reagerer på enkelte matvarer, og lurer på når de små magene som regel (vet at det ikke er noe fasit) tåler disse matvarene bedre? Hva er deres erfaringer?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hei, Mener å huske fra sist at det hjalp veldig rundt 3 mnd her..? Håper det - for da er det bare 1 mnd. igjen denne gangen!! hihi... Har så lyst på indisk, taco (sterk), alt av skalldyr +++. Hvor gammel er din da? Klem.
Canari Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg prøvde meg med løk (i pizza) og en øl (kullsyre) etter lillegull var 3 mnd, han reagerte fortsatt!
Rosa J10 Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg ventet noen uker og prøvde igjen med bare små doser. Da gikk det veldig fint. Tror man bare må prøve seg frem rett og slett! Men jo større de er, jo mer tåler dem. Da vesla var 2-3mnd tålte hun alt!
sara1 Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Jeg kommer til å prøve og feile med min 3 uker gamle baby. Spiste litt fårikål i går, syns han var litt mer sutrete i natt, men egentlig tror jeg ikke han reagerte på kålen. Skal prøve taco til helgen.
En til! Skrevet 27. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2010 DollyD - han er drøye 6 uker. :-) Synes det er såå vanskelig å kartlegge hva han regarer på og ikke, for han reagerer ikke kraftig på noe, men har en del luft, så er forsiktig med mye...
eja Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 De første to månedene reagerte min veldig på enkelte ting, som løk og hvitløk. Jeg vet ikke helt når det gikk over, men fra to-tre måneder begynte jeg å prøve litt mer sterk mat og mat med løk, lysten tok overhånd, også gikk det gradvis over. Nå er hun snart 5 måneder, og reagerer ikke på noe. Men tror altså det var ca rundt tre måneder det roa seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå