mariabee Skrevet 26. september 2010 #1 Del Skrevet 26. september 2010 Er nå i uke 30 med 72 dager til termin. Har i de siste ukene vært plaget m ryggen høyre side og nedover setet stumpen:) Smertene kommer og går, enkelte dager får jeg problemer m å ta på meg sokkene. Jobber riktignok på småbarnsavdeling og merker det beg å bli tungt nå. Har vært av og på sykmeldt gjennom hele svangerskapet, først kvalmen, deretter en del blødning og nå fikk jeg 50% til neste legetime neste uke. Noen som har tips til trening til ryggen ? Går iallefall en vei til jobb hver dag, ca 30 min hver vei. Og blir svett på jobb m 14 ett to åringer. Så overskuddet må gå til d som skal gjøres i huset ellers. Blir det for dumt med 100% sykmelding nå? Jeg sover lite fordi ryggen verker og er litt lei nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142367973-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Del Skrevet 21. oktober 2010 Forstår situasjonen din veldig godt. Jeg er 20 uker på vei og jobber 50% jeg og pga bekken og ryggsmerter. Jobber med 14 1 og 2 åringer jeg og, og det går ikke akkurat fort i svingene.. Samtidig synes jeg det er blitt vanskelig å forholde seg til jobben da jeg uteblir fra møter og ikke får med meg alt som skjer... Vurderer nå om det er noe vits at jeg er der i det hele tatt, da jeg føler meg litt som en vikar med funksjonshemminger.. Skal til legen igjen på mandag så må få bestemt meg før den tid hva jeg ønsker. Får jo dårlig samvittighet av å ikke jobbe fullt, så godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med å få til arbeidslivet. Jeg synes helt klart du burde kaste inn håndkleet nå, så slipper du kanskje belastninger etter fødselen..Gi meg en oppdatering hvordan det går:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142367973-hjelp/#findComment-142465502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå