Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg plages veeeeeldig med å få sendt deg post, har prøvd flere ganger og da er det like irriterende hver gang man har brukt lang tid på å skrive at det ikke går igjennom.... Sliter litt med tålmodigheten her,hihi.

Vet ikke om det er jeg som gjøre noe galt,feks skriver for langt o.l for noen data geni er jeg ikke!! Kanskje har du full post kasse, eller noe er galt med nettsidene her...Aner i allefall ikke hva det er??? Kanskje du vet hva som er problemet?

Dette er 3 gangen jeg har skrevet et langt innlegg og det ikke går så da tenkte jeg at jeg måtte si i fra her sånn at du ikke trur at jeg er heeeelt treg som ikke svarer på posten min!

Godt å høre at lap. er overstått og at alt så fint ut, da skal jo det i utgangspunktet ikke der være noe i veien for en graviditet;) Ikke verst heller og være et "anatomisk atlas" hi,hi. Jeg er nokk heller det motsatte, ingenting sitter der det burde gjøre. Feks eggstokkene sitter mye høyere oppe enn det dem skal og det pga endoen,inngrep og sammenvosninger. Det bruker å være litt problem under uttak, det er vanskeligere å komme til og kan være litt vondere pga det, men så lenge dem får egg ut så skal ikke jeg klage;)

Jeg ble etter en tarmobstruksjon pga endo spurt om jeg kunne være en pasient for en gruppe med.studenter som skulle ha prøve eksamen. Legene sa at jeg var et sjeldent tilfelle, da dem ikke ofte opererte endo pas i tynntarmen. Litt vanligere i tykktarmen. Som en kjent lege (Langebrekke) sa at dette er ikke operasjoner vi ser ofte, ca 5% Av endo pasienter. Æsj, liker ikke å være et spesiell tilfelle når det gå den veien, vil heller også være et "anatomisk atlas" hihi.

Litt av en kur mannen din har gått på, er det noe Hausken ville?

Skjønner at dere vil vente med FER forsøk.

Hadde vi også gjordt, men siden vi ikke får fers forsøk nå men FER så vil vi gjøre noe i den lange ventetiden. Har liksom ikke lyst og bare sitte å vente på at endoen skal vekse. Tid er viktig når det gjelder endo og ivf.

Trur egentlig da jeg har liten tid... Ikke noe man får gjordt med desverre, når det oppstår ting som er utenom det du kan kontrollere.

Ikke lenge til dere er i gang igjen og jeg er bare så spendt og gleder meg til å følge med deg;)

Er sikker på at vi har store mager begge i 2011:) Dette skal vi klare!!!!!!

Håper du er helt bra etter lap.skopien;)

Stor klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142367929-mk73/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du!

Det er nå trivelig å bli ropt på her også, synes jeg :-)

Det er plass i mailboksen min, så det er ikke problemet. Det jeg har hatt problemer med noen ganger er at hvis jeg skriver en lang nok melding så takler ikke nettsida det, og den henger når jeg trykker på send. Derfor har jeg begynt å ta kopi av teksten før jeg trykker på send, og hvis det ikke funker lager jeg to nye meldinger, hver med halve teksten i. Da har det alltid gått gjennom. Kanskje det er samme problemet du har?

Ja, du har vært gjennom mye :-( Husker jeg ristet litt på hodet for meg selv første gangen jeg leste profilen din. Heldigvis vet du nå i alle fall at det kan gå an for dere - og da er man et steg nærmere målet.

Hausken anbefalte antibiotikakuren fordi samboeren hadde prostatitt for noen år siden. Han mente det var greit å ta en ordentlig hestekur for å sikre at det ikke var noen problemer med sæden (som man ikke kan se ved sædanalyse) som kan ha forårsaket vanskeligheter med å bli gravid og/eller abortene. Vi syntes det var greit å sikre oss at vi har gjort alt vi kan. Nå til dags finnes det jo antibiotika som er mye snillere med magen og som man til og med kan ta et glass vin eller to sammen med, så da er det ikke noe større problem å gå på det i 8 uker.

Det er jo supert at dere får komme igang tidligere, med fryseforsøk, da! Når tror du det kan bli? November? Blir kjempespennende. Er det egg fra det siste forsøket? Vi vet jo at det var fighteregg i det "kullet", kanskje er det flere?? :-)

JA til store mager i 2011! Nå skal vi følge hverandre i mål, Alid@.

Klem til deg, og ha en god uke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142367929-mk73/#findComment-142368876
Del på andre sider

Hei igjen!

Er ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke får sendt post, men det kan være om du sier at innlegget er for langt. Jeg får opp etter at jeg har sendt at det ikke er nettforbindelser, men det vet jeg jo at jeg har. Da er det kanskje ikke det samme som deg, for det kommer opp med en gang jeg prøver å sende. Får prøve å sende et kort innlegg og se hvordan det går.

Hausken tenker nu på alt, og det kan være nettopp det som er grunnen til at dere misslykkes. Alt skal være prøvd, enig med deg der;)

Skummelt at man kan avgi "gode spermie prøver" og så er det ikke det alikavel. Godt det finnes kurer som er snille med magen:)

Tenker det kan bli FER forøk på oss i slutten av november eller i begynnelsen av desember. Har ikke anlednign før tror jeg, må få det til å klaffe med jobben og i starten av november skal jeg på kurs.

Det er egg fra det siste forsøket ja, håper det er et fighteregg der som vil overleve en opptining og selgsagt fester seg i livmoren.

Ble ikke helt klok av forrige runde, en lege sa før utskrapningen at hun da klart kunne se at det var noe i livmoren. Uka etter utskrapningen kunne en annen lege si at ingenting var kommer ut av utskrapningen, men dem kunne ikke se noen ting i livmoren heller...

Vanskelig å forstå seg på det for om det ikke var kommet ut så burde man jo kunne se det?!? Nei, ikke vits å tenke mere på det, ikke noe man får gjordt med nå uansett! Gjordt er gjordt og spist er spist:)

Nå skal jeg bare se framover og gleder meg til FER forsøk:)

Vi skal nå målene våre MK73, og det er en glede å kunne få slå følge med deg:)

Ha en fin uke du også,klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142367929-mk73/#findComment-142369037
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...