lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hvordan går det med dere? noen som har blitt gravide eller flere som ikke er kommet i riktig syklus enda? Sitter her å venter enten på El eller IKM, ikke bare bare å vite..Men foreløpig ingen pos test hverken på El eller graviditetstest.. Lykke til damer:)
Clementine Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg venter på TR. Mener bestemt jeg hadde EL forrige helg, det verket og murret i hele magen. Hadde ett samleie, men tror ikke det var vellykket. Passer meg bedre å bli gravid neste måned uansett. Håper på TR til helga, og skikkelig aktiv prøving etter det.
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 ja det er ikke bare bare å vite,når syklusen ikke er helt i orden;) Men det skal jo bare et samleie til får å lage en baby;) Vi får se hva testene sier og prøve videre;) Lykke til:)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Ferdig med de første blødningene etter fjerning..... Hva det var, vet jeg egentlig ikke. Jeg ventet både den "obligatoriske" blødningen og TR på fredag (fjernet hormonspiralen onsdag) Skal egentlig ha EL i uke 40, og håper på at den kommer som normal, da vi er helt alene på ferie den uken:) Bare å krysse fingerene og håpe. Er veldig usikker på om jeg skal prøve meg på EL-tester denne perioden, da kroppen meste trolig trenger denne perioden for å stabilisere seg..... Hadde vært artig om flere av oss hadde fått full klaff med en gang..... Er jo lov å håpe. Lykke til jenter!!
Underveis --> Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Fjernet spiralen i starten av denne mnd. Virker som om syklus er som normalt iflg fertilitetsmonitoren. Gikk riktignok tom for testpinner, men ser ut som om jeg skulle ha el før helga som var. Har da ikm 7. oktober. Var skikkelig pussig med overaktiv livmor som ga seg dagen etter el. Nå er det helt rolig, og har ingen tegn på noe som helst ;-) Tar det heldigvis ganse så med ro denne gangen.
Des87 Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 her kommet tr som hun planlegger :/ så nå er det snart inn i en ny periode
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 28. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2010 Fjernet spiralen på en mandag, begynte å blø på fredagskvelden tom søndagen. Så var det opphold nesten en uke,så blødde jeg i fra torsdag tom mandag. Lurer på om jeg har ikm til helga,kjennes sånn ut? Tenkte å ta en test til helga;) Lykke til damer:) Hadde vært koselig om vi ble fort gravid:)
mamma til en godgutt <3 Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Jeg er i tredje pp etter jeg fjernet hormonspiralen. Har tatt EL tester, og funnet EL, men ikke blitt gravid enda. Syklusen er ikke heelt lik hver måned, men nesten. Min har uansett aldri vært helt regelmessig:S Satser på at spiren sitter snart;) Lykke til =)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Hei. Spennende at det var en slik tråd her.. Jeg skal fjerne spiralen i morgen!! Gruer meg veldig, da legen ikke hadde noe sjangs, da spiralen har tatt seg en tur. Håper gynekologen klarer det i morgen!! Er veldig lei av å vente på å komme igang!! Håper og på klaff så fort så mulig! Har hatt samme syklus med spiral som jeg har hatt fra før, så satser på alt er som det skal Blir spennende dette!!!
clarice_starling Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Hei Jeg fjerna spiral torsdag for 6 dager siden. Fikk blødninger på lørdagen etter. (Noe som kanskje kan stemme med syklus.. har ikke har mens i årene med spiral, men siste halvåret, begynte det litt igjen.. Ikke mye men noe blod bare).. Kan nok stemme med blødningene som kom nå.. har ikke telt, men er noen uker siden. Ble bare litt i helgen, og mandag ingenting. Var ute på tur på tirsdag da jeg bare kjente det begynte å fosse. Måtte skyndte meg hjem, og det var MENGDER med blod inkl noen koagulerte klumper... Kom mye den dagen, og i dag bare pittelitt.. hva er dette? Driver syklus og stabiliserer seg? Har gått VELDIG fort med mine 2, og har liksom bare innbilt meg at nestemann kommer på bestilling,.. men det er ikke sikkert det Jeg tror ikke jeg gidder å stresse meg opp med tester av ulike slag, men vare ta ting som det kommer.. Merker jeg begynner å bli "overfokusert" bare av å stikke hodet inn her.. og ser på all "jobbing"/planlegging/anstrengelse alle holder på med. Folk hiver i seg all slags, tester 4-5 ganger rundt hver mens, gjerne før og etter og imellom + + + +. Tenker at man sikkert må bli sliten og veldig opphengt...??? Eller?
pia-mor77 Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Heisann! Jeg sitter nå også og venter på EL. Har ikke hatt TR eller EL siden jeg fjerna hormonspiralen for 2 uker siden. Nå må det vel begynne å skje noe snart? Ser at det er flere som bruker fertilitetsmonitor - Hvordan fungerer den? Selv vurderer jeg å kjøpe EL tester. Aner ikke lenger hvordan syklusen min er etter å ha brukt hormonspiral i mange år. Masse lykke til damer!!
Clementine Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Her ser det ut til å være full klaff med en gang. Passet bedre neste måned, men kan jo ikke klage..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2010 Gratulere så mye med spire:) Her ventes TR hvert øyeblikk,men innerst inne blir jeg veldig overrasket viss den kommer;)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2010 Juhuu positiv test i dag,en dag over IKM:) Lykke til damer:)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 8. oktober 2010 #15 Skrevet 8. oktober 2010 Så koselig!!! Her kom EL på onsdag midt i ferien og greier, så vi kan jo håpe at vi traff både før, midt under og etter:)) Krysser fingrene. Har hatt stikkende og "strekkende" underliv (noen som vet når en evt. kan føle "festningen"?), vært småkvalm og småhissig i dag, men kan vel ikke få slike symptomer etter bare to dager? Noen med erfaring? Uansett IKM onsdag den 20. Krysser fingrene veldig, og ønsker dere jentene som forlater oss lykke til:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå