Sannellerslik? Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg har våknet hver natt den siste uken, pga att jeg får så vondt i beina! viss jeg ligger for lenge på ene siden får jeg skikkeli vondt fra rompa og nedover hele foten.... har aldri kjent slikt før! Føler jeg har vondt i leddene også, altså kneet og ankelen. I tillegg stråler det nedover lysken/foten avogtil når jeg får kynnere... er det andre som verker i føttene og har det på samme måten? Jeg hadde det ikke slik i forrige sv.skap....
*herlig* Fødeklar! <3 Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Heisann vil meddele deg at jeg har det på samme måten..nesten hver eneste natt får jeg sånne kramper hvor jeg får skikkelig vondt! har ikke fått det i forbindelse med kynnere,men merker jeg får vondt i beina ved og ligge samme stilling og når jeg står opp klarer jeg nesten ikke og gå,for det er akkurat som om jeg har fått gangsperr...jordmor sa at dette var helt normalt!jeg hadde det heller ikke med førstemann,er 32+5 jeg da.. =) lykke til
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Hvis det stråler nedover i bena, kan det være isjasnerven som kommer i klem, kanskje i forbindelse med kynnerne dine. Helt ufarlig, men vondt. Jeg hadde masse isjas i forrige svangerskap, helt j...ig vondt. Ledd og føtter påvirkes nok av at vi begynner å bli tunge. Jeg var skikkelig støl i begge bena når jeg våkna i dag, antakelig bare fordi jeg gikk opp og ned trappene endel ganger i går. Er nok "bare" nok en plage tenker jeg
Sannellerslik? Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2010 takk for svar:) Ja, jeg lurer på om strålingen nedover foten kan være pga att ongen ligger veldig langt nedi bekkenet (som jordmoren sa) og att den kanskje trykker på en nerve. Får bare håpe att d ikke blir enda verre når de virkelige riene begynner, sann att jeg ikke klarer å gå på føttene:P Men men, d går nok over når ungen har komt ut! jeg skal uansett ikke klage, for jeg har omtrent ikke hatt plager i d hele tatt! og imorgen skal jeg på min siste dag på jobb før permisjonen starter:)
lesango Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 det har jeg også hatt. men jeg antok det var kramper..skikkelig vondt og ekkelt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå