Gå til innhold

Føler jeg har vært gravid i 2 år i strekk... flere med to tette??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha to tette:) Blir 21-22 mnd i mellom her da. Er snart 24 uker på vei. Jeg føler jeg har vært gravid hele tiden nå og jeg liker ikke å være gravid engang. Har så mange plager og bekkenløsningen fikk ikke forsvinne før jeg ble gravid igjen!

Men etter gutten har kommet ut så er det stopp. hehe

Jeg liker helle ikke å gå gravid, hehe. Syns det er ok, men ikke så fantastisk som mange skal ha det till. Plages med bekkenløsning denne gangen også, og er så lei av å være sliten og ha ondt her og der. Føler det går ut over dattera mi, klarer jo ikke å leke så mye som jeg vil med henne (kjøre med henne på bilen, trehjulssykkelen, sile osv... )

Men, trøster meg med at det "bare" er 4 mnd igjen og at det blir herlig med to tette ;)) Skal bli så gøy å la de vokse opp samtidig.

Jeg skal heller ikke ha flere, og det er en stor trøst. At når denne kommer, så er man FERDIG :D :D :D

JAAA!!!

Huff er såååå lei!!

Jeg har en liten gutt på 10 mnd (førstefødte) og venter en liten gutt til i desember. Det blir da 13 mnd i mellom.

Jeg var "heldig" å fikk slappet av i 4 mnd, før det var på`n igjen.

Jeg synes heller ikke at graviditet er noe gøy, som mange andre synes dette er såå stas.. Jeg synes det er tungt og irriterende med hormoner ogalt annet som følger med..

Jeg savner å kunne ha kroppen for meg selv, det å kunne male barnerommet til førstefødte UTEN å bruke evigheter og bli fort sliten, jeg savner så sinnsykt mye det sosiale livet. Jeg føler at alle vennene forsvinner mer og mer siden jeg ikke har energi til å holde kontakt med de, så mye som jeg skulle ønske.

Huff dette ble langt :s Poenget er hvertfall at jeg kjenner meg GODT igjen.. Her er det 18 mnd av de siste 22 mnd med svangerskap, og det skal GODT gjøres at jeg går en 3 gang! ;)

Hehe ja, vil heller kose meg med to barn:)

Også er vi så heldig å få en av hver så det passer meg utmerket!

Heldigvis kommer det noe godt ut av denne graviditeten:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...