Billie Jean Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Flere som skal ha seg et lite søndagsnummer i kveld i håp om at this is the magic night? Jeg føler på meg at det kommer til å skje store ting akkurat i kveld! Det er jo utrolig bra hvis tanken kan hjelpe en med å bli gravid? Hiv dere på og vær positive! Da skal dere se at sædcellene fyker med en voldsom kraft og borrer seg inn i det festeklare egget!
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Kjære Billie Jean! Du var den først som ønsket meg velkommen på 1. trimester for halvannen uke side, og den første som trøstet når jeg mistet... Jeg har vært veldig lei meg, og da hjelper det så mye å møte slike mennesker som deg her inne. Jeg er såååå imponert over hvordan du har taklet å miste spiren din, og bøyer meg i støvet av beundring i forhold til ny stå på vilje. Jeg håper vi begge to kan klare det innen noen få pp, og at vi kan følge hverandre gjennom alle de 40 ukene. Jeg skal også hive meg på med en gang jeg slutter å blø. Blødde kraftig et par dager, men bare litt spotting nå. Hvor lenge blødde du? Og tester du etter el? Tenkte jeg skulle gjøre det, men pga av hcg i kroppen enda er alle like positive foreløpig. Har du fått negativ graviditetstest enda? Jeg tok blodprøve på onsdag og skal ta ny på tirsdag, men får jo ikke svar på hvor fort det synker før en uke etter det igjen. Neste bortkastet, men greit å vite likevel da... Håper du får en bra sengevals i kveld:-) Masse babytanker til deg og kjæresten! Stor klem fra trompeten...:-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Kos deg max i sengehalmen =))) Masse lykkeønsker fra meg. Venter på ikm jeg nå, så jobben er gjort )
Billie Jean Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2010 Hei trudelutt! Takk for gode ord, du er super! Kjempekoselig å få så gode tilbakemeldinger fra ei som har vært i samme situasjon ganske samtidig! Vi skal lykkes begge to, og det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en SA, så vi får bare hive oss på Jeg fikk negativ test allerede hos legen den dagen jeg blødde og det ble påvist SA, så det hadde nok ikke vært liv der inne på noen dager. (Hadde fått positiv test hos legen en uke tidligere) Blødde fra torsdag til mandag morgen og har vært i litt hormonell ubalanse (les kort lunte:) etterpå. Føler meg "normal" igjen nå. Jeg har kjøpt el-tester på nett, men ikke fått noen veldig tydelig strek enda. Hvis jeg regner første blødningsdag i SA-en som første dag i siste mens skal jeg visst være fruktbar fra omtrent i morgen. Klemmer fra meg (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå