TerminJulaften :) Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 I dag gikk jeg en lang tur med hundene mine.. to timer faktisk. Da jeg kom hjem var jeg veldig sliten i bein og hofter, men jeg møtte sambo som jeg ikke hadde sett siden i går..og det ble et koselig gjensyn for å si det sånn Vi hadde fantastisk deilig sex, og da jeg kom holdt jeg på å begynne å gråte..herregud. Jeg følte meg helt dust. Etterpå ble jeg veldig uvel, og fikk faktisk feber. Sambo hadde litt blodfarget slim på seg da han trakk seg ut..men det har ikke kommet noe blod etter det... (beklager alle detaljene...) Så nå sitter jeg her..fremdeles influensensa-sliten i kroppen..men likevel en uke på overtid. Er det mensen som er på vei..eller er jeg gravid... noen som har noen kloke ord å komme med?
Billie Jean Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hei:) Har du tatt test? Det høres ut som du kan være gravid hvis du er en uke på overtid;) Og hvis du har vært på tur i to timer fyker jo blodet kjappere gjennom kroppen, og det blir lettere å få små blødninger. Selv er jeg "lettblødd" og kan oppleve blodspor etter sex uansett om jeg er gravid eller ikke. Håper du er gravid da;)
TerminJulaften :) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 det håper jeg også Jeg har tatt en test..har tatt flere faktisk. En før forventet..og et par etter. siste tok jeg for tre dager siden. Kanskje jeg har testet for tidlig..? Skal vente til litt uti uken med å ta en til...
Billie Jean Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Drikk lite vann kvelden før og ta test med skikkelig konsentrert morgenurin, da får du tydeligere resultat! Hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå