Guttemamma75 Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Kroppen min er blitt tullerusk tror jeg.. Er så frustrerende å ikke vite hva som skjer. Skulle ha mensen på fredag, begynte å spotte litt på onsdag så tenkte som så at ok - da kommer tr på fredag som vanlig.. Men nei, begynte ikke blø skikkelig før natt til lørdag, men hadde kun mensmurringer ikke skikkelige smerter som jeg bruker å ha. Blodet som kom var også ganske tynt og veldig lyst på farge kontra det tykke, slimblandete og mørkere blodet jeg bruker å ha.. I dag har jeg ikke blødd annet enn bittelitt.. bruker å blø i 4-5 dager) Har samtidig hatt en "brennende" følelse i brystene siden et par dager før mensen skulle komme. Dette er ikke uvanlig men denne følelsen bruker å forsvinne når mensen kommer - det har det ikke gjort denne gang... Er helt forvirret nå - har jeg mensen eller er dette en slik hormonell blødning man kan ha i begynnelsen i en graviditet???? Vil ikke teste før tirsdag morgen pga jeg jobber nattevaktshelg og ønsker å teste i morgenurin for å få et mest mulig korrekt resultat.. Andre som har opplevd noe lignende og kan komme med erfaringer???
Guttemamma75 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2010 Dytter litt.. Fortsatt brennende følelse i brystene til og fra, litt murring i livmorområdet og svært sparsom rosa blødning... Klør i fingrene etter å teste, men er nok ønsketenkning å tro at jeg er gravid.. Desto mer skummelt å tenke på at det er syklusen min som er helt ute å kjøre - da vil det jo muligens ta enda lengre tid å bli gravid og bare tanken på det er fortvilende!!!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Kan være du er gravid. Er endel som blør litt på den tiden de normaøt skulle hatt mensen... Håper du er det da, men det er vel bare en test som kan svare på det.. Kjedelige greier når kroppen driver med sånne tulleting!! Lykke til!
Guttemamma75 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2010 Sitter her på nattevakt - 30 min til hjemreise.. Trøtt, men kan ikke legge meg når jeg kommer hjem for skal på helsestasjonen på 2 årskontroll med gutten min 09.30.. Først i 11 tiden kan jeg legge meg regner jeg med..zzzzzzzzzzzzzzzz Har sittet i hele natt og "kjent på kroppen" - blir jo sprø i hodet av dette.. Men nå kjenner jeg igjen følelsen i brystene - de brenner slik de gjorde da jeg hadde brystspreng etter fødselen! Så NOE er på gang i allefall.. Kjenner litt murring i blant i livmoren, og blødningen har stoppet nesten helt... Er litt småkvalm, men det kan også være pga jeg er så trøtt... Snåle greier, klarer liksom ikke skjønne hva som kan være galt med brystene mine om jeg IKKE er gravid.. Noe hormonelt er det jo uansett.. Blir spennende på tirsdag morgen, og skuffelsen kommer til å bli stooor om jeg får negativ test.. Jaja, ha en fin dag bim/dib'ere...
Guttemamma75 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Klarte selvsagt ikke dy meg og tok en test når jeg kom hjem.. Negativ.. Er jo 3 dager siden jeg skulle hatt mens så om jeg var gravid (påtross av litt blødning) så burde den jo slått ut? Men hvorfor holder brystene mine på å "brenne opp" om jeg ikke er gravid???? ARGH! Blir gal!!!!
Guttemamma75 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2010 Fortsatt brennende følelse i brystene, men litt mer øm også.. Merkelige greier. Blør fortsatt bittelitt.. Sitter og googler som en gal for å finne ut hva det kan være.. Mastalgi (smerter i bryst) kan det visst være, men merkelig at jeg plutselig skal bli plaget av det når jeg aldri har hatt det før??? Men, men.. Er vel en første gang for alt.. Frustrert!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå