Gå til innhold

Noen andre som ikke er kvalm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seigedamen m/ spire

Jeg er 7+5 i dag og har ikke vært noe kvalm i det hele tatt. Hvis jeg blir skikkelig sulten så kan jeg bli litt uggen. Men så fort jeg spiser går det over. Har hørt at man får gutt hvis man ikke er kvalm. Gjenstår jo å se!

jeg er 5+0 i morgen. Og fortsatt ikke kvalm! :) *klappklapp*

Sist kom kvalmen snikende når jeg var rundt 2 mnd på vei. + svimmel. Så jeg hååper dette utblir denna gangen.

Fikk jente da jeg var så kvalm.

Første gang var det også NULL symptomer. Kjente ikke jeg var gravid før noen uker før ord.UL. Ble gutt da.

Så, samme hva det blir nå, bare ikke kvalmen kommer. Den er fæææl :(

Men det er skikkkelig rart å være gravid å ikke kjenne noe særlig... Er jo oppblåst på kvelden da. Men ellers ingenting. Digg i grunn ;)

Annonse

Lara; egentlig veldig deilig med NULL symptomer :) Men når jeg bare har "gravid" på en CB for flere uker siden som eneste bevis, så blir jeg litt usikker... :) (og en smule paranoid!!)

Skal på tidlig UL om 1 uke, og er meget meget spent på om det er noe der inne som vokser som den skal... ik!!! Det kommer til å bli ei laaaang uke :)

Så det å høre at det er flere som ikke har kjent noe spesielt, beroliger mitt forhåpentligvis mamma-hjerte :)

Jeg hadde en MA i mai, men har langt flere symptomer denne gang. Er 6+0 i dag. Men symptomene kommer og går, særlig de ømme brystene er langt mindre ømme plutselig. Er det vanlig at symptomer kommer og går? Har mer kvalmebølger enn konstant kvalme, kanskje det er sånn med ømme bryster også? Merker jeg er helt paranoid denne gangen, selv om jeg pørver å ta det med ro...

Jeg er heller ikke kvalm :) har kun hatt noen få dager i ny og ne med kvalme. Men jeg har murringer i magen da, og ømme bryster med tydelige blodårer! Og veeldig oppblåst uansett hva jeg spiser/ ikke spiser.. :- /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...