Gå til innhold

Da prøver jeg igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testa positivt siden sist onsdag så nå begynner jeg jammen å tro på at jeg virkelig er gravid. Testa også positivt sist måned med CB digital som så fint viste "Gravid 1-2 uker". Men begynte å styrtblø etter bare to dager. Så har litt problemer med å slippe jubelen helt løs, er redd det samme skal skje denne måneden. Har lite med symptomer, kanskje en anelse kvalm viss jeg kjenner godt etter på morgenen. Derfor kan jeg bare ikke tro at jeg er gravid. Ønsker meg ømme pupper og masse kvalme slik at jeg kan tro at dette er sant!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen og velkommen tilbake :) Denne gangen går det nok bra, skal du se...jeg er et levende bevis på at symptomer ikke nødvendigvis er tegn på at det skal gå bra. De gangene jeg har mista (3 ganger til sammen :( har jeg vært mer kvalm enn de to gangene det har gått bra. Denne gangen har jeg nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt...ømme pupper,mensmurringer og uggen de 4 første ukene, så har det dabbet av. Nå har jeg nesten bare mensmurringer og alt er bra med den lille :)

Prøv å tenke positivt (vet ikke det er så enkelt!!!) Men det blir faktisk ikke bedre av å tenke negativt!!!

Masse lykke til på ferden :)

Skrevet

Man får håpe på det beste og satse på at det går bra. De fleste gangene gjør det jo det.

Men ønske seg kvalm? Jajaj, kan sende litt kvalme herfra, jeg er sjøsyk døgnet rundt. Men likevel skjønner jeg ikke at jeg er gravid. Litt fordi forrige gang brukte vi en evighet og denne gangen ble jeg gravid omtrent før vi begynte å prøve.

Skrevet

Takk skal dere ha:-) He he....nei, en glemmer jo så fort. Var fryktelig kvalm sist svangerskap og må kanskje bare være glad for hver dag kvalmen ikke kommer. Får prøve å roe nervene litt her. Tror faktisk at en blir mer bekymret til eldre en blir. Med første mann var jeg overhodet ikke noe bekymret. Men det begynner å bli en del år siden nå. Denne gangen tror jeg ikke at jeg klarer å vente med UL til uke 19 iallefall. Mulig jeg bestiller meg en tidlig i uke 7-8 bare for å være sikker. I uke 12 skal jeg iallefall ha en time, det er helt sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...