☆amazon☆ Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere hyggelige damer her inne som kan hjelpe meg og komme med noen synspunkter angående min syklus og el. Min siste brett på p-piller sluttet jeg med 17 august. Jeg hadde da en blødning som varte til 22 august. Neste menstruasjon kom 11 september som varte til 17 september. I følge eggløsningskalenderen jeg bruker på internett skulle el være 25 september. Jeg kjente el smerter 24 september. Jeg er usikker på el-slim, men jeg har hatt økt utflod i disse dagene. Jeg har hatt samleie kun i dag 26 september, men ikke tidligere i uken eller før i helgen. Tror dere at jeg kan ha sjans på å bli gravid nå? Noen med egne erfaringer? Send også gjerne linker eller tips til nettsider hvor jeg kan finne ut og lese mer om dette. Er ikke akkurat noen ekspert på området selv. Takknemlig for alle svar =) Klem fra
Babyønske �� Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Det kan være en mulighet til å bli gravid. Når egget slippes lever det i ca 24 timer. Men det er selvsagt ikke lett å vite når du ikke vet eksakt når eggløsningen var. http://www.pernille.info er en veldig god side med mye info om eggløsning, syklus og sånt
☆amazon☆ Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Hei igjen! Takk for linken. Ble en del klokere, men også en del mer forvirret! Angående el smerter kan man jo ha vondt både før, under og etter egget slippes. Som sagt hadde jeg kun smerter den 24 september. Kjenner jeg har vondt nå og tiden etter samleiet. Kan det være at det skjer noe inni der da? Eller er jeg blitt helt sprø og lager meg fantasier siden jeg ønsker så sterkt å bli gravid akkurat nå? Huff, dette er jammen ikke så greit =( Det er så vondt å gå å tenke slik og være så usikker hele tiden. Men mest sannsynlig var jeg forsent ute? Er det mest realistisk å tro det synes du/dere? Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå