Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Syns det var en kjempefin side, med veldig mye fint.. Men vil jo ikke gi bud om jeg må til Danmark for å hente varen..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Altså, jeg ser jo på siden at det står at de frakter varen til Norge for 300 kr + moms, men det jeg lurte på var om den kommer til byen her jeg bor, eller om jeg for eksempel må til en annen kant av landet.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Hei :-) Ja alt du kjøper frakter dem på døren der du bor :-) Men litt oppmerksom skal du være på knuselige ting og også tenke på at du betaler mere for en sofa en for en ring i frakt ;-) Jeg har brukt lauritz kjempe masse og har fått fraktet endel ting :-) 100% pålitelig er dem også ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Tusen takk for svar Hvor mye koster det ca og frakte store møbler ? Jeg ser at jeg kan ikke få svar fra transportfirmaet før jeg evt. har betalt for en vare, og da blir jeg litt skeptisk, hehe.. Synd om det koster 300 kr for en sofa og så koster det 4000 kr å frakte den
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 vanskelig og si, jeg har aldrig fått levert på døren sofa osv da jeg har kontakter både i dk og sverige som har ordnet det mye billigere for meg der ;-) Men du kan også ringe til forskjellige transport firma sånn at du kan avtale priser med dem :-) Kommer litt an på hvor du bor i landet, jeg bor på sunnmøre så for meg ville det ikke lønne seg så mye med store ting fra dk for eks.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Ok, jeg skjønner :-) Bor selv i Trondheim.. Vet ikke hvordan transportmulighetene er da.. Hm. Hyggelig at du tok deg tid til å svare. Gosj, jeg drømmer meg helt bort... Er så mye fint der som jeg "må" ha!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 hehe ja er selv helt avhengig av lauritz og er sjeleglad jeg har god økonomi hehe :-) Du kan virkelig gjøre mange gode kjøp der, og trondhjem er jo en sentral plass som går mye gods til så burde ikke være noe problem for deg og få en god deal på frakt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå