Gå til innhold

graviditetstester fra ebay..noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte inn et lite lager med graviditetstester fra Ebay siden de var så sabla billige.

Har i den siste uka hatt drøssevis med symptomer som verkende pupper(det pleier jeg ikke å ha ellers) lett kvalme og ubehag, murringer og stikking nede ved livmora, trøtt og sliten samt veldig gretten. Vet at dette også er klassiske pms symptomer, så jeg tør ikke legge så stor vekt på dette.

Brukte en av testene når jeg var ca 10 dpo, og en i morrest (tror jeg er 13 dpo, men ikke helt sikker.)

Begge har vært blendahvite. Er det noen som har prøvd denne typen tester og opplevd at de slår ut sent?

Det er forresten ONE STEP graviditetstest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det de fra Wondfo? Hvis det er Wondfo, er det de samme som de du får hos billigetester.no. Har prøvd både EL og G-test. De har ikke slått ut på meg, men har ikke vært gravid heller, men regner med at de gjør det. De har en sensitivitet på 25MIU tror jeg. Er ikke så sikker på at billigtester slår ut FØR IKM. Men kanskje andre vet? Som bruker tester fra billige-tester.no

Skrevet

Var en tur inne på ebay igjen å titta. Og det er ikke de fra Wondfo nei. Er et anna merke men umulig å si hva slags egentlig.

Etter å ha googlet litt rundt tror jeg at jeg fant et innlegg på et annet forum hvor noen har brukt de samme testene, og da slo de ikke ut før IKM dagen, og de var svaaaaakt positive. Ble visst aldri noe særlig sterke. Så får bare smøre meg med tålmodighet og vente noen dager til før man svir av en test (evnt finner seg et annet merke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...