Gå til innhold

TKF jogger twist vs Easy walker qutro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i en stor barneutstyrskjede til vanlig og der selger vi masse TFK. Etter å ha hørt og testet de fleste vognene i vår butikk falt mitt valg på EasyWalker SKY da jeg skulle kjøpe meg banevogn og jeg har ikke angret en dag! Vognen er veldig lett, og blir kjempeliten når man legger den sammen. Dessuten ser den litt mindre ut, da jeg personlig synes TFK blir litt i største laget for meg. QTRO har samme funksjoner som SKY i tillegg til et fotbrett som gjør at barnet kan ligge helt flatt, dette har verken tfk eller sky, så jeg tror nok du vil bli meget fornøyd med en QTRO :D

På TFK kan man også ta opp et forbrett, slik at barnet ligger helt flatt. Bagen på TFK er litt lengre enn EW. Har trillet litt på andres EW, og det virker som en veldig grei vogn. Har TFK joggster twist selv, og kan absolutt anbefale den. Den er helt super!

Det blir du garantert! Jeg hadde vogndilla inntil jeg kjøpte TFK. Nå trenger jeg ikke flere vogner, for jeg er kjempefornøyd. Eneste ulempen er at sportsdelen ikke kan vendes mot deg, men nå har jo Multi X-bagen kommet som kan løse det problemet :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...