Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 tror jeg da!har hatt sex onsdag torsdag å lørdag.el smertene begynte på torsdags kveld,så håper det har klaffet )men har ikke merket så mye til dette el slimet,noen andre som ikke har merket det?er det mulig å ha smerter uten at det er el?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Jeg har også akkurat hatt el. Jeg er ikke vant til å ha el-smerter, de har kommet først nå etter at jeg har fått barn. Og det er ikke litt smerter heller. Sambo var bortreist og kom hjem fredag kveld. Hadde nesten pos el-test på torsdag og knall positiv på fredag. El-smertene kom seint fredag kveld og varte til lørdag morgen. Så nå er det bare å vente og se om sex kun en gang denne pp har funka
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Så spennende!!håper virkelig det klaffer for oss denne mnd!da er vi jo like langt på vei såfall ))
Metti er håpefull Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 jeg venter etterlengtet på el eg ... den komme jo ikkje !! sko ha fått positiv test for tre dager siden arrggg
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2010 Da kommer den nok snart,kjenner du noe el smerter?
Metti er håpefull Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 vanskelig å si om eg kjenner el smerter denne mnd pga at eg har generelt vondt i ryggen.. går te fysio : ) men føler jo at der e noe men må ikkje kjenne etter for da blir eg gal når eg ikkje får positiv test
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2010 er du fra stavanger?
Metti er håpefull Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Ja så du det på skrivingen ??
Happy87 Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Jeg tror også at el er over nå..Har hatt to streker på billigstrimmel el-test i over 3 uker med litt nyanser i hvor sterk teststreken er..Mener de har vært like sterke denne uken her og igår var den litt svakere igjen og idag var teststreken såvidt tydelig..Kan jeg da juble å si at jeg har hatt el? Eller er det en mulighet for at ikke noe egg har sluppet?? Er så spent da dette blir min første eggløsning etter at jeg sluttet på pilla..
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2010 ja,så det på skrivingen,er selv fra stavanger ) krysser fingrene for at alle har fått det til denne mnd!!jeg har fire barn å blir lett gravid å det er først denne mnd vi ikke har hoppet av i svingen!!!kan nesten ikke vente til jeg kan teste!men må nok smøre meg med talmodighet å vente ihvertfall 10 dager til.
Lykketallet 3 Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 hei frøkenfri me 4 troll:) Har 3 barn.Ble gravid med 4 mann i August, var ikke planlagt.Men begynte å venne meg til tanken på 4 barn, men spontanaborterte.det jeg lurer på er om det er så mye mere stress med 4 barn enn 3.Mannen min er ikke så lysten på et 4 barn, men greier liksom ikke legge tanken på et fjerdebarn vekk.har du noen gode argumenter jeg kan si til mannen min:)))
andreita med 2 prinsesser Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 Spennende og følge hverandre.... Har ikke testet med el tester men i følge min syklus og mine el smerter hadde jeg el den 24, la inn aksjer den 23 og trodde i går det skulle gå men det gikk ikke så er i dag for sent?det står til og med den 25 fertil uken og i dag er det den 26, vel får smøre oss med tolmodighet
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2010 hei lykketallet 3 )vet ikke om jeg har noen argumenter,men du merker ikke stor forskjell fra 3 til 4!mine to siste kom så tett,me 21mnd mellomrom å begge er jenter!å di har så utrolig mye glede av hverandre!nr 4 var ikke planlagt hos oss heller,å mannen var ikke bli for å si det sån!men ting gikk seg til å kunne ikke tenkt meg en dag uten dem )full rulle er det jo uansett!ting fungerte ikke med barnefar,så har ny mann nå.å nå prøver vi å få et barn sammen!så blir nok 5 barn på meg,hvis vi får det til )gleder meg til beibi igjen,minsten er 4 år nå!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 26. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2010 Hadde du el den 24 å la in aksjer den 23 så er det stor mulighet for å bli gravid!da ligger sædcellene klare å venter når egget slipper!di kan leve opp til 5 dager ))lykketil!!
Lykketallet 3 Skrevet 27. september 2010 #15 Skrevet 27. september 2010 Hei frøkenfri med 4 troll:) Tror heller ikke en merker så veldig stor forskjell fra 3 til 4 barn, er jo full rulle uansett så.mannen er ikke så veldig begeistret for 4 barn, så må se det ann..han sier at det er veldig kjekt med barn.Men han tenker på hvor stress det blir for meg når han er i nordsjøen..Masse lykke til med prøvingen:))Og takk for svar!!
Metti er håpefull Skrevet 27. september 2010 #16 Skrevet 27. september 2010 Ja nå e det dag 16 og eg venter fremdeles på min kjære eggløsning.. Kom nå kom ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå