Gå til innhold

Møkkadag!!!!! =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De forige gangene jeg har vært gravid har jeg følt meg mer eller mindre som en elefant... Spesielt sist gang, og det viste seg jo at gutten var stoooor inni der!!

Denne gangen har jeg fått kommentarer på at jeg er jo ikke stor, og har heller ikke følt meg særlig stor. Faktisk har jeg syns magen har vært ganske søt, og har følt meg heller mindre enn enorm! Men så... Over natta nå, så er plutselig magen min blitt kjempe diiiiger!!! Er det mulig liksom?? Jeg føler meg helt grusom, og er skikkelig deprimert nå kjenner jeg. Skjønner ikke helt hva som har skjedd, magen var jo så fin. Er 38+4 idag. Har ikke lyst å vise meg for folk nå kjenner jeg, og føler meg rimelig tragisk som føler det sånn :P

Dååårlig dag ja!!! (syt og klag) Håper inderlig han har lyst å komme ut litt tidligere, for denne følelsen er bare ikke til å leve med!! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Kjedelig med slike dager. Er ikke vann da? Hadde det slik rett før jeg fikk 3. mann...

Du har uansett ikke mangen dagene igjen da! (heldigris) Snart er du slank og lekker igjen;-))

Ha en fin dag videre!

Skrevet

Hehe, takk for det! Men på slike negative dager så tenker man jo at det tar maaaange mnd før slankheten er tilbake :P

Får håååpe det er vann, jeg har ikke vært så plaget med det dette svangerskapet, men merker det jo en del da. Får håpe magen er forholdsvis søt igjen i morgen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...