Gå til innhold

Modningsakkupunktur, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykehuset jeg skal føde på tar modningsakkupunktur på deg fra uke 38. Gikk over i 38 + 0 på fredag og ringte føden på morgenen for å høre om de hadde tid til å sette noen nåler i meg. Gikk 13 dager på overtid sist og er ikke så veldig interessert i å gjøre det igjen! Fikk heldigvis komme inn, fikk noen nåler og fikk beskjed om at jeg ikke måtte forvente at noe skjedde med en gang. Setter ikke igang noe som ikke er modent fra før sa jordmor. Men sa at det kunne føre til at jeg slappet mere av, fikk sove bedre, kunne få flere og sterkerer kynnere.

På fredag kveld var jeg så trøtt at jeg sovna kl ni, helt utslitt. Hadde også som jordmor da litt flere kynnere.

Skal dit igjen på tirsdag for nok en runde med nåler.

Hva er deres erfaringer da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk lett modningsakupunktur i tillegg til akupunktur for bekkenløsning av homeopat i uke 34 og 35, og kjente formelig hvordan lillegutt skrudde seg ned i bekkenet samme kveld som første behandling :)

Forrige uke (37+2) fikk jeg en kraftigere modningsakupunktur av jordmoren min. Fredag kom slimpropp og tegningsblødning! Skal til en ny runde kommende onsdag...om ikke noe mer skjer innen da.

Jeg er megaklar!!! Har ingen erfaring fra før...men tro på det har jeg absolutt :)

Skrevet

Oi, fikk du modningsakkupunktur så tidlig, det hadde jeg nok ikke turt. Sliter også med kraftig bekkenløsning, men har vært bestemt på at jeg ikke vil føde før uke 37 alikevel. Nå er jo ikke det noe problem lenger da jeg er i uke 38 + 3 i dag, så nå kan ungen bare komme sprø du meg! Dritt lei av å å ha konstant vondt i bekkenet, vann i kroppen, en ankel som er blitt hoven og vond, halsbrann, dårlig humør osv. Håper virkelig at jeg slipper å gå på overtid denne gangen.

Hvis du hadde tegningsblødning, så er nok ikke fødselen langt unna;) Når har du termin?

Lykke til;)

Skrevet

Ååå, så spennende å lese da. Fikk min første runde med modningsakkupunktur nå i dag, skal tilbake i morgen og på ondsdag, siden jordmor mente at jeg kom til å ha best effekt av tre dager på rad. Sååååå spent på hva det skal gjøre, og om det setter igang noe!! Fikk også noen nåler som smertelindring, har så sykt vondt i nakke og hode, og føler meg virklig avslappet. Men så TROR jeg veldig på akkupunktur da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...