Gå til innhold

Hevnen er søt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få sove om nettene for tiden,MEN når jeg endelig sovner så sovner jeg tungt.. og med dette medfølger et seriøst angrep av zzzzznorking!!

Hahahaaaa..i alle år har det vært JEG som har lagt våken pga min bedre halvdels natterlige ulyder,mens nå har skuta snudd,gitt!

Forskjellen er at han ikke tør (jeg er jo ikke sammen med en dumrian heller ;) ) å vekke meg for å be meg skifte stilling,og derfor må lide seg gjennom så lenge sagbruket går.

*mooohahahaaa* ;)

Synest jeg var litt festlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha;D Skulle ønske det var slik her også! :D

Skrevet

HAHA!!! Hysterisk :D

Lider her hjemme og på grunn av min kjære, her er det roping av navn, dulting og sparking.

Og de dagene jeg er skikkelig irritert tar jeg puten og smeller til så hardt jeg kan XD

Fantastisk bra Nøtta :D

Skrevet

Go girl!!

Skulle ønske jeg snorker og skjærer tenner slik at jeg kunne hevne meg på sambo...

Skrevet

åhhh... jeg vil også ta ordentlig igjen.. Heldiggrisen, hehe

Skrevet

Helt herlig Nøtta :)

Nøyaktig det samme her faktisk! Jeg sover ved siden av en brølende løve hver eneste natt. Pga all toalett bruken på natten den siste tiden kan det syntes som om at jeg først får dyp søvn ved 5 tiden. Hehe, i allle fall elsklingen har kommentert hver dag siste uke at det ligger en brølende løvinne ved siden av han når han vokner om morningen, hihihi... Heia oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...