Sannellerslik? Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 begynte med canesten for 3 uker siden mot sopp. Det hjalp etter noen dager. Men nå svir/klør det igjen nedentil... så jeg har bare begynt til att med canesten. Er d normalt att d kan komme så fort tilbake? Har ikke hatt sopp før utenom nå... Er veldig hoven nedentil og har fått åreknuter der... så tror kanskje det kan være grunnen.... Andre som har det slik?
Moen72 Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Heisann! Gravid med nr 3, og soppen har fulgt hver graviditet! Mye utflod og diverse.. Denne gangen har jeg brukt canesten pille+krem,en gang, og hver gang det begynner å klø igjen kjører jeg på et par dager med krem. Har holdt det sånn noenlunde borte på denne måte, og nå nærmer det seg jo slutten av graviditeten heldigvis. Har fått beskjed om at det er vanskelig å bli kvitt sopp i svangerskapet. Lykke til videre!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Har det samme problemet... Må kjøpe piller, for kun krem fungerer hvertfall ikke. Og det er så hovent og ømt Skikkelig kjipt!
Oktobergutt2010:) Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Kremen funka ikke her heller gitt, hovner fremdeles opp og det er ømt :-(
lunaluna Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Jeg har også hatt det sånn og trodde det var sopp. Canesten gjorde ikke problemet mindre, når jeg oppdaget friskt blod etter å ha vært på do undersøkte jeg det ordentlig (med speil og sånn...) og oppdaget at jeg hadde fått hemorider. (Jeg viste ikke hvordan de så ut og at de kunne være andre steder enn i endetarmen, men søk på nettet gjorde meg siker på at det var det det var..) Så det kan være at det er de som gir deg kløe og fører til at du hovner opp. Det er det jeg har konkludert med for min egen del:/ Jeg har brukt calendula sinksalve og hatt god hjelp av det. Håper du blir bedre!
Oktobergutt2010:) Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Kjerringråd; Hemoroider er en ganske ukomplisert sykdom, men kan forårsake mye smerte og irritasjon. Honning er et godt kjerringråd mot hemoroider eller hemorider som noen sier. I løpet av en uke med påsmøring hver kveld, mykner hemoroidene og skrumper inn og forsvinner. Hva kan vel være bedre enn å lukte honning der nede da.. Heheh :-D
Nybabyimars12 Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Jeg har hatt samme problemet lenge, og det var veldig frustrerende! Jordmor tipsa meg om canesten, og det har fungert. Kapsel og krem.
eliona Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 du burde prøve vivag kapsel, tror det er 6 dager på rad du skal bruke de. En morgen og en på kveld. Jeg er også veldig hoven nedentil, det er åreknuter , ikke hemoroider. Også kan man fort vaske seg litt for mye når man er gravid og "vaske bort" alle de gode bakteriene, en slik kur med vivag kapsler er ikke farlig å prøve i hvertfall. Jeg ble bedre etter tre dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå