Gå til innhold

Magen har sunket! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag og oppdaget av magen hadde sunket MYE! Er 34+4 i dag. Plutselig har jeg skikkelig god plass under puppene igjen, nå "hviler" de ikke på magen lenger! Hehe!

Har det at den har sunket, noen betydning ift når fødsel kommet til å skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betyr vel bare at h*n har lagt seg til rette for fødsel, men kan fortsatt ligge slik non uker før det skjer no (har jeg hørt)

Men da vet du i allefall at h*n ligger til rette om det skulle sje no :) er spent på når det sjer med meg (og om det sjer) både mamma å søstra mi måtte ta ks pg av seteleie (hadde ikke plass i bekken) på sine førstefødte, kansje jeg blir nr 3 i rekka??? håper ikke det, vil så gjerne føde vaginalt.

Skrevet

her også har magen sunket:) nå de siste dagene:)

Jeg er 37 uker på vei. Og jordmoren har sagt att hun tror jeg føder før..

Jeg lurer også på det samme, om det betyr att d nærmer seg..:)

Sist jeg gikk gravid husker jeg egentli ikke helt når den sank ned..

Men tror det skjedde helt på slutten.

Skrevet

magen min å "datt" ned mye i uke 33 ca, er nå i uke 38 i morra... er pga ungen blir større å gjør seg klar til å feste seg osv at de går lenger ned... så er nok ingen fare for noen fødsel enda nei, er bare normalt :)

Skrevet

min sank også i uke 34, utrolig deilig :) han hadde festet hodet sitt i uke 35 og så han begynner å gjøre seg klar :) er nå 36+6 og sitter med en følelse av at han kommer før termin..

Skrevet

I wish!!! 35+2 og ingen antydning til at vesla har tid eller lyst til å komme seg nedover:( Er jo sååå gøy å turne!! :D

Skrevet

Misunnelig... er 36 uker og virker ikke som om magen har tenkt seg nedover! Er klar for å slippe vonde ribbein, sure oppstøt, raping og kortpustethet.... Orker nesten ikke ha på BH lenger heller, er virkelig ikke plass til den! Kan det skje at magen ikke synker?

Skrevet

Magen min sank rundt uke 30 og baby festet seg på samme tid - det er ni uker siden ;)

Skrevet

Åh, jeg vil også...har SÅ vondt om dagen pga sykt høy mage...

Tror ikke det har noen betydning for når fødsel kommer, men hvis det er din første, så kan det allikevel bety at baby allerede vil feste seg. Men det er vel bare det at den sklir lenger ned med hodet fordi det er lite plass lenger opp.

:)

Skrevet

Misunnelig på alle som har en mage som synker ;(

Jeg lengter etter å føle at jeg kan puste igjen.

Skrevet

Min mage har ikke sunket, og det gjorde den forsåvidt aldri med de to andre heller, så regner med jeg har "høy" mage de resterende dagene.....

Skrevet

Min mage sank heller aldri sist, selv om hodet var festet. Nå er jeg i 38 + 3 og magen har fremdeles ikke sunket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...