Gå til innhold

Flere med tante-besøk om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kom tanta på fredag. Hun var ikke invitert for å si det sånn, og ikke velkommen, men kom nå alikevel...Hva er vel mer deprimerende enn menssmerter og tamponger når man egentlig vil være gravid. Har lange sykluser, så IKM er ikke før uke 43. Så da er vi snart igang med måned nummer to med prøving. Tiltak denne måneden blir trappe ned koffeininntaket og ta folat. Og selvsagt masse sex. Flere som venter på at tanta skal dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her dukket den opp idag...

Skrevet

Å jada, vi er fler med uvelkomment tantebesøk om dagen! Eller dvs, vet ikke helt om det bare er tanta som er i sving her... Mulig en kjemisk graviditet. IKM tirsdag-torsdag, som den prøveren vi er testet jeg jo tirsdag; super negativ. Så testet jeg igjen fredag, og har til nå tatt 3-4 forskjellige tester som har vært svaaaak, svak positiv men likevel tydelig!? Samtidig fikk jeg brunlig utflod på fredagen, som igår gikk over til rødt, frisk og kraftig blødning, koagulert og med masse smerter.

Så da er det vel bare å vente til denne blødningen forsvinner, testene blir helt negativ igjen og vi er klare for neste mnd med prøving :) 3.pp

Skrevet

Isj, jaja, lykke til jenter! Da får vi følge hverandre i ny pp :-)

Skrevet

Jada, tanta kom den! Ble saa skuffa og sur, men hadde egentlig regna med det. Hadde null symptomer paa noe som helst, og man blir liksom litt "vant" etter saa mange nedturer.

Jaja. Da er det bare aa vente paa neste runde! (6 er lykketallet mitt, saa jeg haaper det kan ha noe aa si...)

Det hadde jo vaert saa perfekt med en Junibaby da! (Hadde regna ut termin paa bursdagen min til og med! 06/06!) *snufs* :(

Skrevet

tante kom på besøk idag,.noen dager før,men så er det ikke lenge til eggløsning, så nå er det bare å telle dager:-)

Skrevet

hei all:)

Er ganske fersk her inne:) tanta kom i dag, første gang etter at jeg sluttet på p-piller, så var vell egentlig velkommen, slik at vi kan komme skikkelig igang men prøvinga:)

Skrevet

TR kom hit i dag også.. Ble litt skuffa, men det var jo bare første pp. Men det virker som om det ikke har blitt noe kluss med TR etter p-piller, det er jo bra. :) Bedre lykke neste gang..

Skrevet

Jaja, det er ihvertfall en trøst at det er flere som sliter med dumme-tanta om dagen. Bare å telle dager til eggløsning, ja. Her er det forventet EL ca 13.okt. Notert i kalender'n.... hehe, "babymaking", hehe. Om å gjøre og ikke la A-planen ligge åpen på jobb da.

Skrevet

Joda her kom mensen da den skulle.

Må si mensen, fikser ikke uttrykket "tante röd"...

Skuffende ja, men nå kan vi jo virkelig begynne prövingen.

Morsomt å kunne planlegge og pröve, ikke bare bli uplanlagt gravid (nok en gang...) ;)

Bör vel ha egglösning neste fredag da?

Får pule son f*** neste uke!!! Hehehe :)

Skrevet

Hehe, ingen store protester fra gubben regner jeg med ;-)

Skrevet

Hehe... Nei han er vel ikke helt fremmed for tanken ;)

Blir spennende!

Skrevet

Merkelig......... Begynte med spottinga som jeg alltid gjoer naar mensen kommer, men det ble liksom med det. Som om det har stoppa opp...

Vet hva dere tenker, ja, og er borti tanken selv ogsaa, men maa se det an de nermeste dagene og se hva som skjer. Stoler ikke paa dette her.

Skrevet

Her er mensen :( Ikke gøy, men slik er det vel bare. Bedre lykke neste måned - masse sex og skøy :D Julibarn neste!

Skrevet

Julibarn blir bra!! :-) Har et julibarn fra før, var ikke dumt det. Ekstra pappaperm og hovedopptak til barnehage i august. Får se det på den lyse siden :-)

Skrevet

Æsj, mensen kom i dag...Skulle hatt den på mandag, så har jo gått rundt å håpt i det lengste...Ja,ja, får prøve på julibaby da, er selv født i juli så kan jo bli bra:-)

Far i huset blir nok glad for ny prøverunde iallefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...