Puppen og lillemor Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 noen med erfaring med dette? Jeg var på en ekstra kontroll på sykehuset forrige uke, pga mistanke om svangerskapsforgiftning. Jeg er i risikosonen for å utvikle dette, og skal derfor tilbake til ny sjekk neste uke. Legen tok ultralyd forrige uke for å se om alt så bra ut med babyen, og det gjorde det - bortsett fra at det var litt lite fostervann. Jeg var så glad for at alt så bra ut, og at jeg ikke har utviklet svangerskapsforgiftning (i hvert fall ikke ennå), at jeg liksom glemte helt å spørre hva dette kan skyldes.. og nå (typisk meg) 3 dager senere begynner jeg å bekymre meg for om noe kan være galt med babyen (nyrer, urinveier osv..)
Julia/Julie Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg har også lite fostervann og har nok hatt det med de to første også (uten at det har vært noe annet galt). Var på ekstra kontroll onsdag og skal tilbake i dag. Har mengden sunket vil de vurdere igangsetting. Skal du tilbake til ny kontroll? Hvis ikke hadde jeg ringt til legen og sagt at jeg var bekymret. De hadde uansett ikke sendt deg hjem dersom de hadde vært komplikasjoner. Lykke til!!
Julia/Julie Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Liten oppdatering: mengden fostervann avtar på slutten av svangerskapet. De måler det og alt mellom 5 og 26 er normalt. Det er ikke tegn på at det er noe galt med babyen. Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå