Gå til innhold

Presentasjon av oss her inne:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir 34 lørdag, min mann er 41. Bosatt på Ringerike. Vi giftet oss 14 august, etter 6 års samliv :) Fra før har jeg en sønn på snart 15 og ei jente på 12,han har ingen. Vi gleder oss, men formen min har vært preget av kvalme og oppkast de siste 5 ukene.. samt ømme bryst og konstant tretthet.. men på bedringens vei,er 10+3 og var på første kontroll forrige uke.

Jeg er 30 år, samboer 31 år, vi har en sønn som nettopp fylte 2 år.

Termin nå er påskeaften, 23.april, så er snart 11 uker på vei.

Bor i Rogaland.

Lite symptomer uten litt stikninger og ømme pupper, men sånt kan man leve med :) Ikke engang morgenkvalm har jeg vært, slik jeg var med førstemann.

Jeg er 22, sambo er snart 26. Har en sønn på snart 2, og venter en overraskelse til i mai :) Er forlovet, og har planer om å gifte oss i 2012 :)

Er 9+1. Fått mye større pupper, som er VONDE, kvalm store deler av dagen, kaster opp av og til, veeldig svimmel og sliten.

Jeg er 29, samboer 28, og i dag er jeg 10+2, termin i slutten av april. Vi bor på Evje i aust agder, skal føde i kristiansand.

Jeg har to fra tidligere, han har en fra tidligere, og sammen har vi en gutt på 3. Så dette blir da samlet nummer 5. Både spennende og skummelt :-)

Annonse

Hei jenter :)

Ser det er to stykker som er bosatt på Ringerike over her - og det er jeg også, opprinnelig fra Oslo da, men stortrives her da ;)

Blir 35 år i november, er gift med min drømmemann som også er 35, vi har en nydelig datter på 4 år fra før.

Har prøvd på nr 2 i over 2 år (30 pp`r), hatt 2 MA og 2 SA underveis i løpet av siste halvannet år og er nå gravid (igjen!), er 9+0 i dag og har vært på tidlig UL 6+6 og sett at alt var normalt og ett lite hjerte slå, fantastisk opplevelse :)))

Håper at alt går bra denne gangen!!!

Hei :)

Ser jeg e den yngste her, jeg bli 21 på lørdag, hehe! Bor sammen med verdens beste, på 23 år:) Dette er vårt første barn, og vi gleder oss maasse :))

Ellers føler jeg meg altfor frisk, litt trøtt eneste, men i enda bedre humør enn til vanlig:p flere som er det?

er 8+1 i dag..:)

Hei :-)

Jeg er 21, og kjæresten 22, vi har vært sammen snart 4,5 år :-) Dette er nummer to, har ei lita jente på 20 mnd fra før :-)

Denne gangen er jeg i toppform, litt bekkenløsning bare innimellom :-)

Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, skal på ul til torsdag, blir spennende! :-)

Hei! Jeg og mannen min er begge 34 år og venter nå barn nr. 2. Har ei pia som blir 3 år i jan. fra før. Er nå 9 uker på vei, termin ca. 6. mai. Har vært litt trøtt og småkvalm av og til, ellers alt som vanlig. Bosatt på Kvaløysletta utfor Tromsø.

Lykke til alle sammen =)

Hei. Jeg og mannen min er 33 år og har vært sammen siden vi var 17. Vi har en datter på to år, to katter og bor i Buskerud. Nå er jeg 6+3 uker på vei. Håper inderlig dette går bra Det har vært så berikende å bli mor og vi ønsker oss så veldig en til. Har mistet en gang tidligere, sent i svangerskapet, grunnet infeksjon.

Er litt småkvalm i perioder, mer trøtt enn vanlig - men stort sett i ganske fin form. Så lenge dette går bra skal jeg absolutt ikke klage. Skal ha litt mer oppfølging denne gangen grunnet at jeg mistet sent tidligere + at jeg har leiden mutasjon og derfor skal gå på blodfortynnende fra rundt uke 12.

Ønsker oss alle lykke til :o)

Hallo! jeg er 28 år, gift med en nydelig dansk mann på 30. Vi har vært sammen i fem år, gift i 20 måneder og venter nummer 1:) Er 5+3 i dag.. Mistet første forsøk i mai, men går på igjen med friskt mot, termin i slutten av mai! Visste ikke om denne siden sist jeg var gravid og har allerede fått masse glede ut av den - gleder meg til fortsettelsen!

Hei, Jeg er 35 år og bosatt i Trondheim. Pappaen er 39 år og vi har vært sammen i 9 år. Har en gutt fra før som blir 2 år i oktober. Termin ca 10 juni - rett etter pappaen sin 40 års dag ;)

Annonse

Jeg er 29, blir 30 til babyen kommer. Har samboer som jeg har hatt i 8 år. Bor i tromsø og jobber som sykepleier.

Bak meg har jeg en død fødsel i uke 20 pga dødelig dvergvekst. Dette skjedde i februar 09. Blitt utredet for dette, men er ingenting å finne på noen av oss. Så hadde jeg en MA i uke 8 i november 09.

Nå er jeg 11+1 og har termin 22 april. Vært til 2 ul og alt ser strålende perfekt ut så langt. Neste ul blir om ca 3 uker da skal jeg inn til fosterdiagnostikk.

Har hatt veldig lite plager så langt, lite symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...