Gå til innhold

Presentasjon av oss her inne:)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det ligger en liste her fra før men;)

Jeg er 27 år og han er 33. Vi giftet oss for 4 uker siden:)

Bor i Nordland og venter vårt første barn (er 4+6).

Har vært prøvere i over 2 år så er meget lykkelig for at det endelig klaffet:) tror det var en mening med at det skjedde på bryllupsreisen:)

Er konstant sulten, litt kvalm av og til og har bryster som vokser;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142366298-presentasjon-av-oss-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir 25 på søndag om en uke (3.okt) og er i dag 4+2 på vei.

Er ikke sammen med barnefar men har vert mye frem og tilbake de siste to årene. Han er ikke klar for å "settle" seg så eg har derfor en stor følelse av at eg blir aleine med lille spiren min...

Dette var selvsagt ikke planlagt, men eg jobber med barn og har god støtte i ryggen av familie og venner hvis han ikke vil ta ansvar...Så vi skal nok klare det uansett :)

Har ikke sagt noe til han enda (bare et vennepar som vet), vet ikke helt koss eg skal ordlegge meg og når eg bør fortelle det...Forslag til når det er best å fortelle BF? :S

Har mensmurringer, kvelds- og morgenkvalm, ømme bryster som vokser (Allerede :S iiiik)

Hei!

Jeg er 27(om en uke) han er 28:) har vært sammen i snart 11 år men gift i 1 år..Bor i akershus-ullensaker...

har en nydelig og flott sønn på 15 mnd og er ca 10 fullgåtte uker i dag:)

Er ganske kvalm til tider, fått større pupper og mer ømme spes når det er kaldt hehe:)

sliten trøtt og orker ikke så mye om dagen...

:)

hei hei:) Jeg er snart 28 år ( blir i desember) og mannen min blir 28 år i oktober. jeg har 2 gutter som er VELDIG aktiv på 3 og 5 år så har nokk å styre me hehe. vi bor i Trondheim. Jeg er 7+3 i dag å håper bare spiren klorer seg fast.

Jeg er en del sulten jeg også,vill ha noe godt å spise konstant, har også ryggsmerter,kvalme og svimmelhet+ menssmerter som er vonde av å til.

Annonse

Gratulerer alle sammen ;)!

Jeg er snart 30 år og han 28 år, har vært sammen 6 år ;)!!

Vi bor i Skien og venter vårt første barn, er 3 + 6 i dag, termin 8 juni ;)!

Har hatt 2 SA denne sommeren, så håper virkelig spiren sitter denne gangen!!!!

Kjenner at jeg er ganske nervøs for at vi skal miste igjen, men håper og tror at alle gode ting er 3 ;)!!!

Mine symtomer så langt er ;

- Murringer i underlivet

- Ømme bryster

- Trøtt

- Litt vondt nederst i ryggen, mot rompa

- Opplåst mage

- Kvalm til tider

- Sulten

Er 35, fra Ringerike og har en sønn på snart 14 mnd. Fant ut at jeg var gravid på torsdag som var, iflg mensberegninger er jeg 4+0 idag, men tror jeg må være noen dager lenger. Har hatt en noe ustabil syklus etter førstemann.

Symptomer:

Kvalm, kvalm og kvalm. Og litt mer kvalm. Føler meg rett og slett sjøsyk absolutt hele tida.

Oi, jeg er eldst så langt.

Jeg er 33, blir 34 i februar. Mannen min blir 35 samme mnd. Vi har vært sammen i 81/2 år, gift i 2 år. Jeg var gravid med lille prisen vår da vi giftet oss. Før det hadde vi prøvd i 3-4 år, så lykken var stor da lille prinsen kom rett etter bryllupet!

Nå skal lille prinsen vår bli storebror. Vi slet litt denne gangen også, men nå er jeg gravid med tvillinger, 9+3 i dag :)

Jeg er mye kvalm og sliten hele tiden. Ømme bryster har jeg også hatt en stund, sliter også med at magen blir fort full selv om jeg bare spiser litt, så sure oppstøtt er allerde et problem for meg. jeg har også begynt å kjenne "stikkninger" i magen, så det er vel noe som har begynt å strekke seg der inne...

Blir gøy å slå følge med alle sammen her inne. Lykke til på den spennede veien mot mål :)

jeg er 27 og samboern er 29 ( fyller 30 i november). Vi har 6 år sammen da termin er i mai 2011. VI har vært prøvere i mange år, og endte opp med IVF til slutt. Vi mistet vår englegutt i 22 uke februar i år pga en infeksjon, også hadde jeg en SA i mai i år. Så vi håper at alle gode ting er 3 og at det går bra denne gangen. :) Jeg er pr i dag 8 + 4 og formen er så som så. Noen dager er formen kjempe bra, og noen dager blir jeg utslitt av ingen ting. Jeg har ingen barn fra før, men samboern har ei datter i skolealderen som har mast om småsøsken siden hun kunne snakke.. :)

Jeg er 23 år, han er 25.

Bor litt utenfor Trondheim.

Jeg har en datter fra et tidligere forhold, mens han har ingen fra før. Hadde tenkt å begynne å prøve i September, men så satt spiren helt magiskt i slutten av Juli. Har vel termin i månedsskifte April/Mai en gang :)

Er 10+1 idag <3

Har få symptomer, men er veldig tom for energi, sliten og sulten (men har ikke lyst på noenting), større pupper, litt hormonell kanskje og sist men ikke minst fryser jeg letter nå enn før.

Gratulerer til dere alle! :)

Fin tråd! Jeg er 30 år, gift med en som er 32. Vi har 2 barn, en gutt på 7 og ei jente på snart 3. Venter tredjemann 22. mai, så er 6+2 i dag.

Bor i Troms. Gleder meg over å skulle bli mamma igjen!

Annonse

Jeg 28 og han 31.

Dette er vår første, og spiren satt på første forsøk :) Men jeg føler meg så usikker, da dette er første å alt skjedde så fort, plutselig var jeg gravid. Jeg er i dag 6 + 4.

Vi har 5 år på baken sammen, å gleder oss masse til å bli foreldre.

Hadde en del vondt i korsrygg og magen i starten, siden har det avtad, å nå har jeg bare meget ømme bryster. Såpass at jeg våkner enkelte netter av dem.

Jeg er 31, han blir 43 i år.

dette er vårt første, han har to fra før.

har vært sammen i 11 1/2 år.

10+4 i dag.

ingen plager, bare ømme pupper. føler meg egentlig ikke så gravid.

Lykke til videre i svangerskapet alle sammen.

jeg og samboeren min er 22 år. Vært sammen i 4,5år. Har en datter på 2år.

Vi er fra Trondheim, men bor for tiden i Oslo pga. studier.

når det gjelder sv.skapet er det hitil likt som sist, kvalm, ømme bryster, veldig trøtt, og hormonell. Det "vanlige".

Er 8+2 og har termin 8. mai.

Jeg er 26 år, han er 29. Vi har vært samboere i litt over 8 år.

Har en herlig gutt på 5 år fra før, og er 10 uker på vei med nummer 2.

Har nesten ingen symptomer, har litt murringer et par ganger i uka, og fryser veldig lett. Håper alt er bra med den lille spiren på tross at jeg merker så lite til graviditeten :) Skal på første legekontroll om litt over en uke og har lyst å bestille en time til privat ul før jeg forteller noe :) Ellers er jeg VELDIG utålmodig, og klarer nesten ikke å vente til jeg går over i 2. tri!! ;)

Jeg er 23 år og har en sønn på litt over 6 mnd. Er 9 uker på vei nå og har termin rundt april/mai :)

Har symptomer som vondt i hodet, kvalm, svimmel, stikkninger i magen, oppblåst, humørsyk, større og ømme bryster. Gleder meg til ul om 4 dager :)

25 år og bor i Oslo sammen med samboer. Vi har vært sammen i litt over 6 år og dette er vårt første forsøk. Jeg fant ut i går at jeg var gravid, men jeg har ikke fulgt med på syklusen i det siste så jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei :)

Jeg er 35, og jeg har en datter på 12 fra før, han har 2 døtre fra før. Vi har bare vært sammen i 9 måneder, og spiren kom ganske overraskende på oss =P

Er 11+3, har allerede fått en tydelig kulemage, men ikke lagt på meg ett eneste gram. Enda.. Det er nok fordi all mat HØRES kjempegod ut, men når jeg har den foran meg, går spyttkjertlene amok og jeg klarer ikke spise. Men det roer seg vel snart =) Har også vært veldig trøtt, aldri sovet så mye som de siste 2 månedene =P

Har litt vanskelig for å fatte at jeg faktisk har en baby i magen, at jeg endelig skal få oppleve å gå gravid igjen =) Sliter litt med "Dette er for godt til å være sant"-mentaliteten, så jeg må nok lære meg å slappe av, slutte å bekymre meg, og heller nyte denne tida =) .

Lykke til, alle sammen =)

Jeg og min mann er 29 år, og har vært sammen i snart 6 år, gift i 1. Vi bor i Krisitansand og har ei nydelig datter på 19mnd. Er 9+3 i dag og vi gleder oss veldig til at lillejenta skal bli storesøster i slutten av april!

Hadde en uke med kvalme, men virker som den er borte nå. Ellers kjenner jeg litt stikninger i/rundt livmoren, endel mat jeg ikke har lyst på(som jeg ellers liker veldig godt), har vært stup trøtt( det var jeg ikke sist) og gått opp en liten kilo.

klemklem

Hei! Jeger 33 år og mannen min er 37. Dette er vårt 4.barn. Jeg er kjempelykkeli fordi jeg ønsker meg en stor ungeflokk!! Vi har vært gift i 11 år, og sammen i 14..:). Har hatt en MA i mai i år, så er veldig spent nå, men har en veldig positiv følelse:)

Jeg har en del kg for mye fra før, så jeg har gått ned 3 kg. Håper å ikke legge på meg for mye! Synest det er koselig å være her inne, selv om jeg ikke er den mest aktive:0.

Ønsker alle dere andre lykke til!!

Hei! Super tråd :D

Jeg heter Linda, er 32 år og min kjære 38. Jeg er gravid i 8. uke (7+2 snart) og har en datter på fem som gleder seg veldig til å bli storesøster! Så får håpe alt går bra ;) Vi bor i Oslo og flytter til Fagerborg på fredag(mye å gjøre om dagen..) Er sykepleierstudent på siste året.

Jeg er kvalm, trøtt som en strømpe, slakk, slapp, fått større og tyngre bryster og er ekstremt hormonell.. (stakkars mann ;)

Lykke til alle sammen - blir moro å følge hverandre i tiden fremover! :)

Hei :) Jeg er 29 år, min samboer 32. har 2 jenter, 4 og 7 år og min samboer en jente på 6 år. Nå venter vi spendt til april, er 11+4 . Bor på karmøy. Er også kvalm, smerter over baken,stikk i underlivet, litt svimmel og humørsyk. Ellers går alt fint, gleder meg masse :)

Hei!

Jeg heter Marie, er 22 år og bor i Oslo. Jeg har vært sammen med min samboer siden juni 2009, og forlovet siden juni 2010. Bryllupet skulle egentlig stå neste år men vi må nok utsette det :-)

Fant ut at jeg var gravid på torsdag som var, iflg mensberegninger er jeg 7+0 idag. Dette er vårt første barn sammen men han har tre fra før av så det er nok av barn her fra før :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...