Lisse_01 Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Vi har prøvd å bli gravide siden påske. Hadde mensen sist 5 september, EL 17 sept. Menssyklusen min varierer litt, men er i gjennomsnitt 30 dager. De siste 4 dagene ca har jeg hatt stikkinger i magen (rundt livmoren), hatt hodepine, og vært utroooolig kvalm som kommer og går. Tok graviditetstest i dag, og den var negativ. Hva skjer? Var sikker på jeg var gravid. Snufs. Er det en mulighet for at jeg kan være gravid, men at jeg bare testet meg for tidlig? Det er vel ca en uke til jeg skal ha mensen ca? Eller er bare symptomene innbilning eller sykdom?
lykkelig-mamma:-) Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 men kjære deg...d er langt fra sikkert at den testen stemmer om du tok den en uke før du venter mensen...går til nøds noen dager før mener jeg å vite...LYKKE TIL VIDERE :-)
Lisse_01 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Å, nå må jeg si du reddet dagen min. Da skal jeg ikke gi slipp på håpet ennå
Aprilripsen Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Hei! Kjenner meg SÅ igjen i det du skriver!! For oss tok det ganske nøyaktig ett år før lillemor var på vei (har 12 dager igjen til termin, ikke for å være slem at jeg sier det..mer for å si at det som regel er lys i enden av tunnellen) Trudde jeg hadde vanlige menssmerter da jeg endelig var gravid. De var litt annerledes, men på samme sted som vanlig. Det var som du sier stikkinger i magen rundt livmoren. Hvis du i tillegg har ømme bryster er det enda et tegn Mine vokste en str ganske med en gang... Vent til du har gått noen dager over forventet mensstart neste gang, og ta helst testen på morran Ønsker deg MASSE lykke til!!
Lisse_01 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2010 Tusen takk for det. Gleder meg virkelig til lys i tunellen altså. Håper så jeg endelig er gravid nå. Du har 12 dager igjen ja, så SPENNENDE Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå