Alessandro+baby i magen :) Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 han sovner kun med puppen i munnen , hvordan får jeg til at han drikker melk, for så å sovne uten den i munn men at vi vugger han i armene eller noe sånt .?? noen ideer??
Stolt_mamma* Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hei:) Slik har det vært hos oss også, men jeg fant en metode som fungerte ganske bra for oss. Når jeg merket at hun ikke spiste lenger, men brukte meg som smokk og begynte å sovne, snek jeg puppen ut av munnen og dekket den til slik at hun ikke fikk tak i den. Hvis hun våknet og absolutt ville ha den, fikk hun den igjen, også ventet jeg noen min og gjorde det samme igjen. Når hun ikke gjorde noen forsøk på å ville ha puppen igjen, lot jeg henne ligge i armene mine en stund til før jeg la henne i senga (slik at hun ikke opplevde at jeg fjerne puppen og kosen samtidig). Slik gjorde jeg hver kveld og det tok ikke mange kveldene før puppingen tok kortere tid og jeg kunne snike den unna tidligere. Nå går det greit å legge henne litt før hun sover helt uten av det blir krise av den grunn:) Det har i hvertfall fungert greit for oss frem til hun ble syk nå (tilbake til start) og er verdt er forsøk:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå