Gå til innhold

Får ikke sove..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 6 dager igjen til termin..merker at jeg tenker mer og mer på den nært forestående fødselen... og i natt er det kul umulig å sove! Jeg la meg i halv tolv tiden og duppet av litt , men våknet av en litt urolig to- åring og en samboer som klapret litt med noen dører...

har vært oppe på do flere ganger, da har litt løs mage, ellers er det ikke mye som tyder på at fødsel er rett rundt hjørnet... skulle gjerne fått sove nå, for å samle krefter da... hehe

noen andre våkne nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjadda....våken jah! Hver natt. ;)

La meg klokken 24,våken som et lys nå.. sitter forran dataen og spiser noen brødskiver. Er det rart man legger på seg da? Når man må spise både natt og dag,liksom?

Kan ikke skylde på at jeg er spent på nært forestående fødsel heller,da jeg har tre uker igjen til termin. ;)

Skrevet

Å guri, nå kjente jeg hvor sulten jeg er og...må ta meg en brødskive jeg og! Det er jo mye rart som skjer i kroppen når man bærer på en baby, så det får heller gå for en periode at man spiser litt mer og sover dårligere...

tre uker er jo ikke mye det heller da, kan jo i teorien skje ganske så

å snart da! :o

Skrevet

sliter å med å få sove. sovner ganske raskt når jeg legger meg i sengen på kvelden, men etter et par timer får jeg ikke sove mer =( er i uke 37 nu å kjenner at d bynne virkelig å ta på å ikke få sove på natta. Sliter med kraftig halsbrann, ryggproblemer og bekkenløsning. Nå har jeg våknet 2-3 gang hvor jeg han nesten spydd. Kjenner også at jeg har vondt i magen di siste nettern, men d kan sikkert skyldes halbrann... Heldigvis sover resten av familien godt på natta.

Hadde vært kjekt å kunne fått sove og "samle krefter" som du sir. e jo di siste ukene/tiden man treng å få gjort d med tanke på fødselen. Er dumt at man må slite med å ikke få sove da!

Lykke til når d starter=)

Skrevet

la meg i 1-tiden jeg og gledet meg til å få sove leeeeenge i dag... særlig!

Våknet kl 05.30, måtte på do og etterpå har det vært kul umulig å få sove... :(

Måtte bare stå opp, gjøre noe og spise noe og endelig begynner jeg å bli trøtt igjen...

Skrevet

Huff, ser det er flere som sliter med å få sove.. det er så vondt! Heldigvis har jeg en forståelsesfull samboer som sto opp med snuppa og har gått en tur til svigers med henne.. selv om jeg har kommet meg opp sså er jeg kjempetrøtt og tung i hodet, skal prøve å legge meg nedpå littt senere.

Lykke til med søvn og forestående fødsel alle sammen, det blir jo våkennetter fremmover også, men det er jo mye koseligere når det er fordi vi har en liten bylt utenfor magen enn pga halsbrann, bekkenvondt og mange rare tanker... ;)

Skrevet

siste uka har vært grusom med tanke på nettene.. kan sitte i soffan på kvelden å kjenne at e e sjikkli trøtt.. så går e å legge me.. å pang, lys våken.. frykteli slitsomt sia det e slik kvar natt..

av å til har e sovna å våkna å tenke.. yes.. endelig sov e .. så kika e på klokka å innser at e bare har sove 15 min.. å må på do...

foooortvilende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...