Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen dager før testen ble positiv(testen ble svakt svakt pos.lenge etter tidsfristen var gått ut på billigtester 6dgr før ikm) dukket det opp symptomer som at jeg var veldig mye mer følsom enn jeg pleier + reagerte på røyk(pleier ikke gjøre det på den måten, at jeg virkelig avskydde det).

Ikke helt sikker på når jeg hadde EL (meget ustabil syklus) men fikk vonde og større bryster 14 dager etter IKM. Å for å si det som det er så hadde (og har) jeg en prompelukt som er helt jævlig, hehe.

Var på håndballtrening før jeg testet positivt og fikk en følelse om at her skal jeg ikke være (er keeper). Da jeg gikk opp trappen hjemme fikk jeg en underlig følelse nederst i magen.

Er somregel kveldstrøtt men var veldig sliten da jeg sto opp, men trodde det var ettervirkninger av ferien;)

Masse lykke til:)

Jeg fikk ømme bryster ved EL og de er fortsatt ømme (er bare 4+2)...så vet eg ikke om det er tilfeldig men etter EL ble eg utrooolig sliten, sov 9 timer hver natt og to timer på ettermiddagen, når klokken var halv ti om kvelden va eg heeelt gåen og gikk å la meg og sovnet på et kvarter hver kveld!

Jeg fikk også kveldskvalme et par dager før eg tok testen og mensmurringer dagen før eg tok testen (den tok jeg 5 dager etter IKM).

Annonse

Ingen :P Hverken med førstemann eller denne gang...

Med førstemann tok jeg bare en test for sikkehetsskyld, og ble veldig overrasket over at den var positiv, selv om vi var inne i 6. pp. Trodde ikke jeg var gravid.

Denne gang var jeg rimelig sikker, og gikk bare å ventet på at testen skulle gå fra negativ til positiv :P

Jeg hadde sinnsykt vondt i huet dagen etter EL, og dagen etter var jeg kvalm etter det har jeg bare blitt kvalmere og kvalmere. 4 dager før IKM måtte jeg gå hjem fra jobb fordi jeg kasta opp. Men denne gangen her har jeg vært kvalm type sjøsyk siden befruktninga fant sted omtrent.

Testa positivt 3 dager før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...