Gå til innhold

Hvilke erfaringer har DU med Sorel vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg ut to typer til gutten min på 2år;

- Sorel Super Trooper

- Sorel Cub vinterstøvel

Det står at de ska være vanntette og garantert varme ned til -30 grader!

Men på tester utført av tv2hjelper deg, klikk.no osv. så kom de dålig ut, om prisen trakk ned på gjennomsnittskarakteren står det ingen ting om.. Derfor lurer jeg på hvilke erfaringer du har med disse skoene :)

Evt. om du har en annen vintersko du kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte de i fjor til jenta vår,men fikk aldri brukt de fordi de var aaaltfor trange. Hun er ganske bred i foten/leggen og hadde ikke sjangs å få foten inn i skoen :o(

Går sikkert bra med smale føtter...

Skrevet

Aner ikke hvilke modell vi har, men ned til -30 holder de ikke. Men ved -15 går de greit.

Skrevet

Veldig mange barn i "vår" bhg hadde de i fjor vinter.

Hadde hatt lyst å prøve de til jenta vår selv, siden jeg er sååå fornøyd med Sorel sko for voksne.

Mulig barneskoene er litt anderledes da....

Skrevet

Jeg har ikke selv erfaring, men mange av mine venninner er superfornøyd med Sorel til barn fra ca 4 år. De har ikke anbefalt disse til de minste barna pga at de er litt tunge. Etter litt undersøkelser her og andre steder har jeg kommet fram til at jeg går for SuperFit til min 2-åring i år:-)

Skrevet

Kjøpte sorel super trooper til lillemor forrige vinter.

De ble bare stående , altfor tunge og klumpete til en på 1,5 år ihvertfall.

Brukte reimatec sko istede....

• 3 uker senere...
Skrevet

Har akkurat kjøpt Sorel Cub(tror jeg det er), og hadde ingen problemer med å få dem på iallefall. Tunga kan jo brettes helt fram på dem, så sånn sett skal d ikke være noe problem med tykk legg. Skal si meg enig i at de er tyngre enn andre sko. Men det ser ikke ut som det er problematisk for jenta iallefall. Hun er 2år og 4mnd. Vi hadde Viking sin vintersko i fjor, og var veldig fornøyd med dem. Men de er veldig dyre da. Syns det var i meste laget å betale 800 kr for sko som hun vokser ut av på en sesong.

Skrevet

Vi beg med sorel ved ca 20 mnd og det har fungert greit. Ikke noe problem med ganglaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...