sk Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 hvor lang kan en syklus egentli være? hmm min har vært en lang en de siste to gangene.. andre som har d sånn?? vil så gjerne ha en liten spire snart..
Snømusa2013 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har syklus på mellom 32-35 dager. Eggløsning rundt dag 21.
sk Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 har vært oppe i 39 å jeg,, har du alltid hatt så lang syklus? syns det er så kjiipt
TanteTroll Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Slo til med en 45 dagers syklus på vårparten. Vi skulle i gang med ivf og ventet bare på tanta. Kjeeeeempegøy og vente:-S Har som regel 28 dagers syklus, men glimter til med 21-35 dager sånn innimellom.
sk Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2010 ja det er kjiipt å vente å vente... men men. har du blitt gravid eller prøvere dere enda? har akk hatt el så jeg venter å venter på om tante rød kommer eller ikke
TanteTroll Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg ble gravid etter andre ivf, men mistet mellom uke 5 og 6. Så vi prøver fortsatt. Har reservert tid til nytt uttak, men alt avhenger jo at tanta kommer når den skal. Jeg TROR jeg er i rute da - kjennes sånn ut på kroppen:-) Lykke til med ventingen!
sk Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2010 takk d samme. føler alltid at jeg har aller symptoer, men føler meg veldig kvalm om kveldene.. så en får bare vente å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå