Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

eg lurte på hvor mye man pleier å gå opp i kilo?

eg er 164cm høy og veide rundt 74 før svangerskap,

er i uke 31 nå snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt på meg 8 kg. Er 10 dager over terminen nå. Har ikke lagt på meg noe siden tidlig i sommer. Hadde litt ekstra da jeg ble gravid denne gangen.

Med de to første la jeg på meg 12 kg. Da var jeg litt slankere før jeg ble gravid.

Skrevet

Ganske forskjellig dette her tror jeg, men jeg har gått opp rundt 11-12 kg. Ikke helt sikker på hvor mye jeg veide før svangerskapet - har null interesse av min egen vekt... Men jeg er 166 og veide litt over 60 tenker jeg, da jeg ble gravid, og nå veier jeg 73. Er i uke 35+5 nå.

Forrige svangerskap gikk jeg opp over 20 kg, faktisk 25 kg mer enn før sv.skapet på termindato - men da var det mye vann i kroppen min da. Men gikk opp mer første gang hvertfall.

Skrevet

Gikk opp ca 13-14 første gang...og det ligger an til å bli ca det samme denne gangen, selv om jeg i utg.pkt var litt større nå...

Synes det er veldig fint at det ikke blir mer for sliter med å få det av igjen etterpå...:-)

Skrevet

Er 35 uker nå å har gått opp 13kg sålangt :-)

Er 167cm og veide 47 før jeg ble gravid.

Skrevet

Er 168cm og veide ca 72kg da jeg ble gravid. Nå har jeg lagt på meg ca 15kg.

Skrevet

Jeg er i 28+6 og er 2 kg MINDRE enn før jeg ble gravid... Men nå tror jeg nok at plussiden nærmer seg... hehe..

Gj.snittet er vel ca 10 kg, men det er MYE som er "normalt".. :))

Skrevet

Hentet denne fra mammanett :)

Hvor mye du har behov for å legge på deg avhenger også av din vekt i utgangspunktet:

Undervektig 14 – 15 kg

Normal vekt 10 – 15 kg

Overvektig 8 – 10 kg

Svært overvektig 8 – 10 kg

Med gjennomsnitt i Norge 15kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...