lunaluna Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg har hatt mens lignende murringer i noen dager, men i dag har det vært litt slitsomt og jeg har kjent nedpress ved et par anledninger. Er det dette som er kynnere? Synes ikke magen er super hard og kjenner smerter når jeg sitter/slapper av. Stikker i nedre del av ryggen og ut mot sidene. Det er også litt vondt inni skjeden innimellom. Er dette normalt? Blir litt stressa kjenner jeg....
Kyllingbein Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg har det på akkurat samme måte. Er også 32 uker. Var hos jordmor torsdag og hun kan bare såvidt rikke på hodet nå, det er mer eller mindre festet. Så jeg lurer på om det kan ha vært nedpresset jeg har kjent i det siste. Ellers blir magen min hard da. men smerter i korsrygg osv. Men jeg har født før og synes ikke at det minner om veer, men mer som forberedelsene. Men jeg er jo ikke sikker da ..
lunaluna Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Bra at du ikke synes det minner om rier, og at du har det likt! Da kjenner jeg meg tryggere på at det ikke er noe galt. Magen min er ikke myk akkurat, men heller ikke veldig hard... Vet ikke om laban har snudd seg enda, han lå på tvers for to uker siden. Men jeg kjenner mere spark øverst i magen enn tidligere så det kan kanskje tyde på at noe har skjedd samt nedpresset.. Skal til jordmor på mandag så da kan jeg få flere svar håper jeg. Men betryggende å ikke være alene om og ha disse ontene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå