Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å fortsette eller ikke fortsette for den skyld????

Anbefalte innlegg

Jeg har en nydelig datter på 3 år, slet lenge med henne også men ikke på samme måte som nå. vi begynte å prøve på nr 2 rett etter fødsel, vi viste at dette kunne ta lang tid og ville ha to tette!

Jeg har aldri mensen, før i litt yngre år kunne jeg ha den i flere mnd og flere mnd pause. nå har jeg ikke hatt den på egen hånd siden jeg sist ble gravid. foruten når jeg har gått på hormon stimulrende før pergo o.l. har vært til kontrast væske underøkelse av egglederne ingen ting galt alle hormon prøver normale. jeg er super sunn, normal vekt men ingen ting fungerer alikevel....

orker snart ikke flere hormon kurer, sprøyter osv da jeg blir gal av de!

klarer ikke å være inærheten av gravide knekker fullstendig sammen.

savnet og ønsket for å få en liten saktt er så stort. sorgen jeg føler er som når man mister noen man er glad i og man vet at man aldri får sett han/hun igjen. den totale angst følelsen at man ikke hvet hvor man skal gjøre av se... hvordan skal jeg klare dette! noen som føler det på samme måte? også blir jeg gal av å ikke hvite hva som feiler meg!!!!!!!!!!!!!!!!! veldig syte innlegg men måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...