Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg har helt forelsket meg i LOVISA ♥ Syns du det er et navn som klinger fint med søskna sine navn? Frem til nå har Sofia vært navnet, men nå har Lovisa gått forbi Gutt har jeg ikke peiling på da derimot :-o
Gjest Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Synes det var et kjempefint navn jeg! ) Klinger bra til de to du har fra før
Gjest Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Det var kjempefint, artig at det er et navn man ikke hører så ofte for tiden Det passer fint til søsknene sitt. Sofia er også nydelig, men blitt veldig populært nå om dagen, og det er jo litt kjedelig, men men... Her blir det Vilja om smulen er jente :-) Emil om gutt.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2010 Vilja er nydelig Å Emil er det fineste navnet jeg kommer på på E...lurte på om vi "måtte" ha E på tredjemann også, nemlig! Men jeg tror jeg har gått bort i fra det. Kos deg videre i denne gode kvelden
aprilprinsesse2011 Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Lovisa var fint da Har selv falt litt for Tiril, men d kan fort forandre seg Guttenavn har eg foreløpig ingen favoritt Har egentlig mange navn, som svirrer men klarer liksom ikke å lande på noe spes helt enda. Dattera mi på 13 er oppkalt etter sin farmor, som døde 5 år før ho ble født. Søstra mi kalte opp sønnen sin etter vår farfar Så er litt inne på tanken om man bør kalle opp etter noen, eller om vi skal la være. dattera mi og nevøen min har dobbeltnavn Bør nestemann ha dobbeltnavn? ikke lett dette her
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Vi har litt samme problem. Har en gutt og ei jente som begge bynne på M. Å æ får mæ ikkje heilt til å finne ett navn som ikkje bynne på M.. Det blir så rart. Koffer ha 2 me samme forbokstav og ikkje sistemann? Men skjønne jo problemstillinga di..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2010 Ja, det er litt dumt at det ble sånn at begge barna begynner på samme bokstav...men der og da, så var det de fineste navna vi visste om, så da ble det helt naturlig. Jeg føler mange av navnene jeg syns er fine nå, og som begnner på E - de blir veldig like til søskna sine. Feks Elida er veldig likt Elias, Emrik er for likt Emma. Så nå har jeg gått litt bort i fra Eèn, å tenker på andre bokstaver...Å sånn i teorien...offer MÅ tredjemann ha samme forbokstav som de to andre egentlig - foreldrene har jo ikke det, jaffal ikke hos oss. Jeg vil heller velge et navn jeg liker veldig godt, enn et navn jeg føler jeg MÅ velge for at det skal høres riktig ut når vi sier alle tre navna. Enig? Det er viktig å like navnet man velger, mener jeg. Når det er sagt, så finnes det jo veldig mange fine navn på M da
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2010 Samtidig føler jeg at Lovisa plukker opp litt fra både Elias og Emma...Lèn, IS og A fra Elias og Aèn fra Emma. Følte liksom at alle navna fikk en fellesnevner da likevell
Gjest Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Må aboslutt ikke ha E på nestemann også, men om dere liker et E-navn er det jo ikke noe galt i det heller :-) Ja, Emil er virkelig superfint.. Synd det også er veldig vanlig for tiden, men det gjør meg ikke noe når det er det navnet jeg liker aller best, Takk for det, jeg hadde en fin kveld, en fin søndag til deg og dine :-)
tabbi Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Syns det var et kjempe flott navn du hadde funnet jeg... Selv er jeg også i navne tanker for tiden, har bestemt oss for jente navnet her og hvis det blir jente men ikke sikker på guttenavn...jentenavnet vi har funnet er Tirill Marie..jenta jeg har fra før heter Frida Oline. Vi har også selv begge doble navn og vil at di små og vil ha det, lurer litt på Dennis Emil hvis det blir gutt.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 Lovisa er flott! Smaker litt på Louise selv og det blir jo litt i samme gata:)
Mazza** Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 veldig pent navn det syns jeg Selv har jeg en Erik fra før , og ønsker meg en Espen eller Lilly denne gangen. Men da må jeg bearbeide mannen voldsomt først....han er ikke i de baner i det hele tatt...dessverre! Jeg vil ha enkle pene navn, mens han er litt " harry" i sine valg hehe...
Lillefisk Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 Syns det navnet er nydelig!! Go for it :-) Gutt: Lois ? :-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. september 2010 #14 Skrevet 26. september 2010 Jeg har bestemt meg for at det blir Sophia hvis det blir en jente og Amadeus hvis det blir en gutt. Men Lovisa var et nydelig navn! Du finner vel ut at det når du har jenten i armene, hvilket navn som passer best til henne:)
Nr 2 på vei <3 Skrevet 26. september 2010 #15 Skrevet 26. september 2010 Mange fine navn ute å går her Jeg fant ut det blir Emily Alexandra om det er ei snuppe, (Alexandra er etter min mor) Og Sander hvis det er en ramp til Har en på snart 2år som heter Kevin Andre` )
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2010 Jeg blir mer og mer glad i det jo mer jeg hører det og ser det skrevet Så spørs det bare hva mannen sier da...han er bortreist og har ikke hørt om det enda Han har IKKE begynt å tenke i de baner enda jaffal
Lizz27 Skrevet 27. september 2010 #18 Skrevet 27. september 2010 KJEMPEFLOTT!! Det kan du være stolt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå