lillo70 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jenta vår på 21mnd har vokst ut av vognposen sin. Hvilken pose anbefaler dere som varer til hun er 3-4 år gml ? God og varm + mulighet for seler.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Vi har en odenwalder dunpose og er veldig fornøyd med den.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Vi har Igloo Troller dunpose, den står at skal holde til 6 år, er en del man fester på etter hvert som barnet vokser. Så har den lille delen nå. Den kom best ut i test i fjor
Tyren78-09+12 Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Vi har også iglo troller dunpose. Veldig god pose, og som hun over skriver så får man kjøpt i to størrelser..ene varer til barnet er ca 6 år ifølge selger ja(forlengende avtagbar del). Vi har den minste da..så spent på hvor lenge den varer, foreløpig er det god plass..han er 13 mnd.
Lemonia Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 EasyGrow skal holde til ca 4 år. Det er min favoritt blandt vognposene. Kjempegod. :-)
Studine mevik Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Vi har arvet en voksipose etter mine mindre søsken, så den er ca 13år gammel, men den kommer til å passe lenge. Jeg tror det fortsatt er mulig å få tak i den typen fra voksi. Det er ingen deler som må tas av og settes på etterhvert som barnet vokser, men man regulerer hvor mye man snurper den sammen. Har ikke sjekket muligheten for å bruke seler i den. Den er foret med ulldyne og holdt poden god og varm selv de dagene som vi måtte ut for å gå i butikken i fjor vinter da det var 15minus og stiv kuling
lillo70 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2010 Vi har også en Troller dunpose, men den ble kjøpt i den lille utgaven i tro at man kunne kjøpe forlengerdelen i etterkant...noe som ikke gikk. Ble kjøpt inn av veninne når jeg lå på sykehuset en mnd for tidlig - hadde sikkert spurt litt mere nøye selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå