monca*84*j12 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Her er min blogg; www.monica84lengter.blogspot.com/ Noen andre som er bloggere? Må jo reklamere litt da vet dere.. hehe
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Hei! Hvordan går det med deg? Ikke vært så mye her inne i det siste?
monca*84*j12 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Hei hei du Jo her er alt greit nok.. ENDELIG ferdig med mensen (som bare har var en hel j*** mnd).. Så nå er håpet om og starte prøvingen litt igjen.. Me får sjå Er her inne og leser stadigvekk, men ikke så aktiv på komenteringen.. så jeg følger med.. Hvordan ligger du ann??? Fått no mensen eller positive tester??? klemklem
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Fortsatt ingen mens og har ikke giddet teste siden onsdag ettermiddag. Var jo negativ da, så er nok bare kluss i systemet... Sikkert fordi jeg var og kjøpte pergo her i forrige uke Haha
monca*84*j12 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 Usj. så ergelig altså.. Håper det snur seg snart da.. Og at du enten får positiv test, eller starte opp med pergo igjen! Men er det ikke typpisk? Sjebnens irroni kan vi kalle det...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Hehe... jo det er typisk! Etter at jeg fikk tilbake mens har den jo vært ganske så regelmessig på 33-34 dager. Men nå altså 6 dager over og fortsatt ingen tegn til den. Men kjennes jo ut som at den kommer hele tiden... masse murringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå