Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Mannen min ler av meg og rister på hodet. Det er ikke sånne rap med åpen munn som lager masse lyd, men mer av typen hvor man har munnen lukket i et forsøk på å skjule den. Absolutt hele dagen lang. De kommer så brått på meg også, at jeg blir reint overraska selv. Stort sett er de ikke ubehagelige, men når jeg har halsbrann samtidig, så er de vonde. Ikke ekle, men sånn at det svir i halsen og jeg må hoste også. Små-burping er kanskje mer ordet.
Monique8 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Sånn holdt jeg og på. Utrolig irriterende å "gulpe" slik hele tida :S Tror jeg holdt på et døgn etter fødselen og før det ga seg )
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 He he:) Var som om jeg skulle ha skrevet det selv!! Lurer sjelden på hva jeg har spist, for det kjenner jeg hele tiden med de små-rapene! Rap kombinert med pusting som en hval - lekkert!! Gleder meg til magen detter litt ned og det blir større plass til magesekk og lunger!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg og, magen er ekstremt høy om dagen, det er skikkelig vondt samtidig som jeg ikke har plass til mine EGNE innvoller... Kjempelekkert ja hihi...
Margarita -- Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Hehe, samboeren min ler mye av meg og, hver gang jeg ha spist raper jeg, og drikker jeg noe raper jeg, og det høres GODt selv om jeg prøver å skjule det:)) Super lekkert.. Gulper gjør jeg og, det blir så fullt i magen når jeg spiser:(( Hva mener dere med at magen står høyt? Og at den synker igjen? Gjør den det på slutten?
cadence Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Små-burping er ikke et problem her, selv om det skjer av og til. Gjerne etter et litt vel overdådig måltid... men når datter på 10 spiser dobbelt så mye som meg så sier det kanskje sitt om at mine overdådige måltid ikke er så store:( Middag tilsvarende 1 1/2 brødskive= stappmett og må gå rundt ei stund før det synker... Gleder meg til magen siger ned, for nå er jeg LEI av å ikke klare å spise, lei ømme og blå ribbein, lei redusert pusteevne og lei dets like...
cadence Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Magen synker når barnet fester seg i bekkenet. Hos meg og flere her har vi fortsatt høy mage (at barnet ligger langt opp og presser) og da oppstår det gjerne noen problemer med diverse kroppslige funksjoner..for å si det pent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå