Gå til innhold

Dere som ikke fikk vite kjønn på ordinær UL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk dere?

Jordmor klarte ikke å se kjønnet på den lille på ordinær UL, og vi er nå tilbake til det stadiet hvor vi spekulerer og gjetter!! Hehe

Skrevet

Min søster fikk først gutt og andre gang jente. De kunne ikke si hva det var noen av gangene.

Skrevet

Har forresten en venninne også der de ikke kunne se det, hun fikk en gutt.

Skrevet

Hei mummitroll.

VI fikk heller ikke vite det. Så vi gjetter og vilt fremdeles.

Jeg føler litt at det er jente, men det er vel siden før ultralyden diskuterte vi guttenavn så mye at jeg føler jeg er ferdig med gutt.

Skal du ta en ultralyd til for å stille nysgjerrigheten? Vi er usikker. Det er jo Ingen medisinsk grunn og uten å vite har vi noe å være nysgjerrig på under fødselen som kan virke distraherende på redselen på at noe skal være feil med beibien. (Sånn tenker jeg.. men vi hadde jo tenkt å vite først).

En annen fordel er at det er lurt å ikke vite fordi jeg nå da behandler kjønnet som irrelevant når jeg planlegger beibyens liv i hodet mitt.

Åh. Det blir bra uansett. Gøy å kjenne beibien sparke.

Skrevet

29.01.11, vi tror det er en jente vi også :) Vi begge har en jentefølelse.

Vi er litt usikre ennå på om vi skal ta en privat 3D ultralyd. Det er egentlig ingen grunn til det. Fikk vite på ordinær UL at alt står bra til med babyen. Mannen mener det er like greit at vi ikke fikk vite kjønnet for da hadde jeg gått amok med shopping til baby i rosa eller blått. Det har han veldig rett i :P

Du har nok rett med det å være nysgjerrig under fødselen, lurer på om jeg faktisk dropper flere UL og lar det være en overraskelse :D

Skrevet

hei,

er og i samme båt :)

og jeg har ingen formening om hva det kan være. Med første kjente jeg på meg at det var en gutt :) og i juni kom lille philip :)

Denne gangen er jeg liksom helt blank :)

men alle jeg kjenner tror det blir jente. ikke vet jeg hvorfor :)

Skrevet

vi fikk ikke sett på ultralyden vi heller.. jeg må innrømme at jeg ble veldig skuffet rett etter (hadde "skyhøye" forventninger om å få vite kjønnet)

bestilte privat UL, men avbestilte rett etterpå og er sjele glad!!!:)

er nå 31 uker ogveldig glad og spent:) har en gutt fra før og da viste vi at d var en gutt. men denne gangen er 1000 ganger mer spennende!!

gleder oss så masse til å se kjønnet når h*n kommer ut:)

anbefaler de som greier og vente:)

først tenkte jeg,"men d er så veeeldig lenge til fødsel" men så begynte jeg å tenke på hvor liten del av livet mitt jeg egentlig går gravid, d er ikke så veeelidig lenge i den sammenhengen akkurat.

så da bestemte jeg meg for at de måndene skulle jeg søren meg klare og vente!!:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg har 2 gutter, men de har ikke sett det på ultralyd med noen av dem:)

Spennende om de ser noe denne gangen, men er ikke sikker på om vi vil vite det...:)

Skrevet

Vi fikk gutt, men det hører med til historien at vi heller ikke ville vite kjønnet, da. ;) Var på privat UL i uke 25, og legen så kjønnet tydelig...

Skrevet

Meg80, nå mente jeg de som gjerne ville vite kjønnet men ikke fikk vite det:)

Tror vi har bestemt oss for å ikke vite det.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke rede på kjønnet på ul, og jeg er jo bare kjempenyskjerrig, så jeg bestilte 3D ul og var der i dag....der så de det tydelig...det blir en gutt:).3D ul er litt av en opplevelse og jeg anbefaler det veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...