Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Fått en kul i puppen og var hos legen i går. Han brukte en stund på å kjenne på den, og i dag er den puppen så VOND, der kulen er. Hva kan det komme av? Var LITT ømt i går når han undersøkte den, men ikke vondt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg tror det er et godt tegn. Har alltid hørt at farlige klumper ikke gjør vondt, mens mindre farlige, slik som en infeksjon (som ikke er no moro det heller, mye mye bedre enn værst tenklig, sant?) gjør vondt. Hadde en kul selv under brystet, som jeg klemte mye på selv. Var litt halvvond. En dag kjente jeg at den sprakk på "baksiden" og etter det har den vært borte.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 HI her. Jeg er ikke bekymret for at det er noe farlig. Jeg tror det er en kjertel av noe slag som har gått litt amok. Bare så rart at det skal gjøre så vondt i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Kunne vært meg som skrev dette innlegget Var hos lege på onsdag for å sjekke kul i brystet. Han klemte masse på den, noe som ikke var noe godt (og fikk beskjed om at det var et godt tegn) Han regnet med at det kun var betennelse i melkekanalene eller noe slik. Ble henvist til sykehuset for mammografi for sikkerhetsskyld. Brystet mitt har også vært ømt og vondt i ettertid.. kanskje ikke så rart når de klemmer direkte på kulen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå